گزارش؛/ پس از 16 سال؛ رکورد تاریخی دنی آلوز خراب شد


گزارش؛/ پس از 16 سال؛ رکورد تاریخی دنی آلوز خراب شد

دنی آلوز ستاره برزیلی پس از سال ها موفق به کسب هیچ جامی در یک سال فوتبالی نشد.

به گزارش "ورزش سه"، سال برای دنی آلوز ستاره سابق بارسا به شکل عجیبی تمام شد و این ستاره برزیلی برای اولین بار در 16 سال گذشته نتوانست به هیچ جامی دست پیدا کند. آلوز که مدتی است برای سائوپائولو بازی می کند، عادت داشت که هر سال حداقل به یک جام دست پیدا کند اما بالاخره طلسم موفقیت های طولانی او شکست.

آلوز تنها سال 2005 که به سویا پیوست نتوانسته بود جام به دست بیاورد. او پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ است که تا به اینجا برنده 40 جام با تیم های مختلف شده است.

گزارش؛/ پس از 16 سال؛ رکورد تاریخی دنی آلوز خراب شد

آلوز سال 2019 در میانه های فصل به سائوپائولو پیوست و در 2020 موفق به حضور در تمام بازی های لیگ برزیل با پیراهن تیم جدیدش شد ولی روز گذشته عملا شانس قهرمانی را از دست دادند و حالا فلامینگو بیشترین احتمال قهرمانی را دارد. سائوپائولو هشت سال است که نتوانسته فاتح لیگ برزیل شود و دنی آلوز هم نتوانست کمک کند این ناکامی پایان یابد.

گزارش؛/ پس از 16 سال؛ رکورد تاریخی دنی آلوز خراب شد

آلوز با سویا برنده دو جام یوفا، یک کوپا دل ری، یک سوپرکاپ اسپانیا و اروپا شد و از 2008 پیراهن بارسا را به تن کرد و با این تیم شش قهرمانی لالیگا، 4 کوپا دل ری، سه سوپرکاپ اروپا، 4 سوپرکاپ اسپانیا، سه لیگ قهرمانان و سه جام جهانی باشگاه ها را کسب کرد. او سال 2016 راهی یوونتوس شد و با این تیم برنده سری آ و و کوپا ایتالیا شد. آلوز سپس به پی اس جی پیوست و دو لوشامپیونا، یک جام اتحادیه و دو سوپرکاپ فرانسه را به دست آورد. او با تیم ملی برزیل هم برنده کوپا آمه ریکا 2019 و جام کنفدراسیون ها شده است.

لیونل مسی با 36 جام، بزرگترین تهدید رکورد دنی آلوز محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت