16 رویداد کارآفرینی در جهاد دانشگاهی لرستان برگزار می‌شود


16 رویداد کارآفرینی در جهاد دانشگاهی لرستان برگزار می‌شود

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان گفت: تا پایان سال جاری 16 رویداد کارآفرینی در جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

دکتر امین سلاحورزیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه در رویدادهای کارآفرینی به‌صورت کلی و مختصر مفاهیم پایه‌ای و روند راه‌اندازی کسب‌وکار برای مخاطبان توضیح داده می‌شود و شرکت‌کنندگان در باقی رویداد فعالیت‌های گروهی انجام می‌دهند، افزود: تا پایان سال‌جاری ۱۶ رویداد کارآفرینی در جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این فعالیت‌ها باعث می‌شوند افراد تلخی و شیرینی کارهایی را که استارت آپ‌ها به‌طور معمول انجام می‌دهند به چشم دیده و آن‌ها را در محیطی امن و در سطحی پایین‌تر تجربه کنند.

سلاحورزیان یادآور شد: معمولاً منتورهایی در طول برنامه همراه شرکت‌کنندگان هستند تا هم تجربه خود را به آن‌ها منتقل کنند و هم یادگیری مخاطبان از رویداد را افزایش دهند.

سرپرست جهاد دانشگاهی لرستان خاطرنشان کرد: در طول سال رویدادهای مختلفی با محوریت کسب‌وکار و کسب درآمد در مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: تاکنون رویدادهایی با عناوینی از جمله راه‌اندازی کسب‌وکار در حوزه صنایع‌دستی، استارآپ و مراحل راه‌اندازی آن، اینترنت و فرصت‌های درآمدزایی در گردشگری لرستان و... برگزار شده است.

وی بیان کرد: خوشبختانه استقبال جوانان خلاق و کارآفرین استان از برگزاری این رویدادها بسیار خوب است و امیدواریم با کمک این آموزش‌ها بتوانیم ذهن جوانان را برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی باز کنیم.

سلاحورزیان افزود: در راستای اجرای برنامه شتابدهی کسب‌وکارهای فناورانه جوانان به همت مرکز رشد جهاددانشگاهی رویدادهای دورهمی وبیناری دیدار با موضوعات معلمی بر قواعد استراتژی در استارتاپ‌ها، خلاقیت در طراحی بسته‌بندی و راه‌اندازی کسب و کار در حوزه صنایع دستی ماه گذشته برگزار شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند