نشست تخصصی پدافند غیر عامل برگزار شد


نشست تخصصی پدافند غیر عامل برگزار شد

نشست تخصصی پدافند غیر عامل با حضور مدیران و معاونان سازمان پدافند غیرعامل و اعضای کمیسیون مراکز داده و ممیزان احراز صلاحیت شده نظام ممیزی و رتبه بندی مراکزداده برگزار شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این نشست الزامات و ملاحظات جدید پدافند غیرعامل در مراکزداده بررسی و سند منتشر شده...

نشست تخصصی پدافند غیر عامل برگزار شد
نشست تخصصی پدافند غیر عامل با حضور مدیران و معاونان سازمان پدافند غیرعامل و اعضای کمیسیون مراکز داده و ممیزان احراز صلاحیت شده نظام ممیزی و رتبه بندی مراکزداده برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این نشست الزامات و ملاحظات جدید پدافند غیرعامل در مراکزداده بررسی و سند منتشر شده توضیحات داده شد.
بنابراین گزارش با توجه به اینکه ابهاماتی میان استفاده کنندگان از این ملاحظات و سازمان پدافند غیرعامل وجود دارد، ابهامات و سوالات مطرح و بررسی شد و نهایتا به منظور پیگیری موضوعات یک نماینده از سامان پدافند غیر عامل و یک نماینده از سازمان نظام صنفی رایانه ای کمیسیون مراکزداده انتخاب شد تا دو مجموعه تعاملات و جلسات بیشتری با یکدیگر داشته و سوالات را منتقل نمایند.
گفتنی است با توجه به اینکه این سند اولین نسخه سند الزامات پدافند در مرکز داده می باشد لذا دو طرف با دید انتقادی و سازنده با هم مشارکت کرده تا سند مذکور را به تکامل بیشتری رسانده و به صورت عملیاتی و کاربردی در مراکزداده پیاده سازی نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟