فورش لوازم یدکی خودروی ام وی ام از طریق سایت


نواندیش: ام وی ام 550 یکی از سدان های خانوادگی است که در بازار ایران عرضه می شود. این خودرو از مشخصات مناسب و قابل قبولی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم این سدان خانوادگی را بررسی...

نواندیش: ام وی ام 550 یکی از سدان های خانوادگی است که در بازار ایران عرضه می شود. این خودرو از مشخصات مناسب و قابل قبولی برخوردار است. در این مقاله قصد داریم این سدان خانوادگی را بررسی کنیم.

چری خودرو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در جمهوری خلق چین است که از حجم تولید بالایی برخوردار است و از نظر تولید بیست و هشتمین تولید کننده خودرو در جهان است. این همچنین هفتمین خودروساز بزرگ چینی است. محصولات این شرکت در ایران توسط مدیران خودرو مونتاژ و به فروش می رسد.

Mvm550 اساساً همان Chery E5 است. این سدان در سال 2013 در بازار چین به بازار عرضه شد و بر پایه چری A5 یا MVM 530 ساخته شده است.این خودرو در کشور ما با نام MVM 550 رونمایی شد و هم اکنون در نسخه های اتوماتیک و دستی در دسترس است. لوازم یدکی mvm را در سایت ممد یدک مشاهده کنید.

طراحی بیرونی و کابین

طراحی MVM 550 را می توان به دو قسمت مجزا تقسیم کرد. هیچ هماهنگی خاصی بین قسمتهای جلو و عقب خودرو وجود ندارد و ناسازگاری وجود دارد. قسمت جلوی خودرو به لطف خطوط صاف روی کاپوت ، جلوپنجره بزرگ کرومی ، چراغ های جلو بزرگ و گلگیرهای باد شده دارای فرم عضلانی است. بخشی از شیشه جلو اتومبیل کرومی بر روی کاپوت قرار دارد که باعث چشمگیرتر شدن این قسمت نسبت به سایر قطعات می شود. سپر جلو طراحی ساده ای دارد که کاملاً با چراغ های جلو و شیشه جلو اتومبیل مطابقت دارد و گلگیرهای جلو در دو طرف ورودی هوای بزرگ در زیر سپر قرار گرفته اند. طراحی قسمت جلویی باعث می شود ماشین بزرگتر از آنچه که هست به نظر برسد

پس از متوقف شدن تولید MVM 530 در سال 1994 ، خودروسازان شروع به جایگزینی برای 550 در همان سال کردند. اگرچه این اتومبیل از 530 بزرگتر و گرانتر است اما از یک پلت فرم مشترک برخوردار است و هنوز هم باید در کلاس جمع و جور قرار بگیرد. 550 که در بازار چین با نام Chery E5 شناخته می شود ، در کشور ما در دو مدل دنده ای و اتوماتیک ، هر دو با تجهیزات یکسان عرضه شد و ناگفته نماند که مدل 550 سرعته از نسخه اتوماتیک آن چابک تر است. . همچنین جعبه دنده CVT این خودرو به صورت هوشمند طراحی نشده است. البته نباید از وجود شکل L در جعبه دنده چشم پوشی کرد. موقعیتی که به شما امکان می دهد در شیب های تند با سرعت یکنواخت (با ماشین آلات سنگین) حرکت کنید.

در مدل رونمایی شده توسط شرکت مدیران خودرو ، رنگ داخلی خودرو ترکیبی از خاکستری و کرم است ، بنابراین رنگ صندلی ها و بخشی از داشبورد کرم و بخشی از پوشش درب و داشبورد خاکستری است . ترکیب این دو رنگ هماهنگی خاصی در فضای داخلی این خودرو دارد. دستگاه کنترل ضبط صدا خودرو بر روی فرمان نصب شده است. به طور کلی ، طراحی داخلی MVM550 به اندازه اتومبیل های چینی مناسب و زیبا است. تنظیم کننده تهویه مطبوع به صورت 3 دایره در جلوی کنسول است که کار را برای راننده دشوار می کند. سقف خودرو دارای سانروف است.

خودروی MVM 550 از یک پیشرانه 4 سیلندر 16 سوپاپ با حجم 1971 سی سی بهره می برد. این موتور قدرتی برابر با 139 اسب بخار تولید می کند.حجم موتور و قدرت خروجی این خودرو با توجه به وزن 1290 کیلو گرمی مناسب به نظر می رسد .با توجه به موتور 2000 سی سی این خودرو در جاده های خارج شهری و کوهستانی باید عملکرد مناسبی داشته باشد.خودروی ام وی ام 550 در دو نوع گیربکس دستی و گیربکس اتوماتیک تولید و عرضه می گردد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان