اینزاگی: لواندوفسکی و ایموبیله بهترین مهاجم‌های حال حاضر جهان هستند


اینزاگی: لواندوفسکی و ایموبیله بهترین مهاجم‌های حال حاضر جهان هستند

سرمربی لاتزیو معتقد است ستاره بایرن مونیخ و بازیکن ایتالیایی بهترین مهاجم‌های کنونی جهان هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، لاتزیو سه‌شنبه شب در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود.

سیمونه اینزاگی در نشست خبری پیش از بازی گفت: تلاش خواهیم کرد بازی به نمایش بگذاریم که شانس صعودمان حفظ شود. در کاغذ بایرن شکست ناپذیر است اما ما با تجربه هستیم و خیلی اوقات زمانی که شانس اول نبودیم، توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

سرمربی لاتزیو افزود: رویارویی با بایرن مونیخ هیجان‌انگیز خواهد بود و ثمره پروژه‌ای است که پنج سال پیش شروع کردیم. بازی سختی خواهد بود اما با تمام وجود بازی خواهیم کرد. بایرن قهرمان جهان است و بیش از آن که به دنبال نقاط ضعف این تیم باشیم باید در جست‌وجوی نقاط قوت خود باشیم.

رویایی چیرو ایموبیله و روبرت لواندوفسکی یکی از جذابیت‌های بازی سه‌شنبه شب خواهد بود. ایموبیله سال گذشته در سری آ، ۳۶ گل به ثمر رساند و تنها بازیکنی بود که توانست لواندوفسکی با ۳۴ گل (در بوندسلیگا) را متوقف کند و کفش طلای اروپا را به دست آورد.

سرمربی ایتالیایی درباره تقابل این دو گلزن اظهار کرد: ایموبیله و لوندوفسکی بهترین مهاجم‌های حال حاضر جهان هستند. چیرو برنده آخرین کفش طلای اروپا شد و لواندوفسکی می‌توانست برنده توپ طلا شود اگر این جایزه در سال ۲۰۲۰ اهدا می‌شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403