توماس توخل: ارزشی که لیگ برتر برای چلسی دارد، از ارزش لوشامپیونه برای پاری سن ژرمن بیشتر است


توماس توخل: ارزشی که لیگ برتر برای چلسی دارد، از ارزش لوشامپیونه برای پاری سن ژرمن بیشتر است

سرمربی چلسی از شرایط تیمش قبل از دیدار با اتلتیکو مادرید می گوید. 

توماس توخل از اوضاع چلسی پیش از بازی با اتلتیکو مادرید می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال لندن، تیم های اتلتیکو مادرید و چلسی در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بخارست مقابل هم صف آرایی می کنند. توماس توخل، سرمربی چلسی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و از شرایط تیمش گفت و موضوع نخست صحبت هایش مصدومان تیم بود که معلوم شد تیاگو سیلوا همچنان نمی تواند آبی ها را همراهی کند اما هاورتس و پولیشیچ در لیست تیم برای این بازی حضور دارند.

با هادسون اودوی جلوی جمع صحبت کردیم

هادسون اودوی؟ تصمیم گرفتیم جلوی جمع با او حرف بزنیم. تصمیم درستی بود؟ نمی دانم.جلوی جمع با او صحبت کردیم چون از نظرمان موضوع خیلی هم بزرگ و پیچیده نبود.

اتلتیکو مادرید از برگزاری بازی در بخارست ضرر می کند

ضرر اتلتیکو مادرید از برگزاری بازی در بخارست؟ بله، اینکه آنها نمی توانند در زمین خودشان بازی کنند برای شان مشکل به حساب می آید.

یک آزمون بزرگ پیش رو داریم

این بازی برای ما یک آزمون بزرگ است، اتلتیکو در این سطح از فوتبال جزو تیم های باتجربه قرار دارد و یک سرمربی مجرب روی نیمکتش می بیند. امیدواریم همه اینها باعث رشد و شکوفایی ما شود. با به شیوه خودمان کارمان را پیش می بریم و آنها هم به شیوه خودشان. واضح است زمانی که مقابل اتلتیکو قرار می گیرید با تیمی دارای ذهنیت عالی مواجه می شوید و تجربه کسب می کنید.

ارزش لیگ برتر برای چلسی

صحبت های تیاگو سیلوا در مورد فشار کمتر در چلسی هنگام بازی های اروپایی نسبت به پاری سن ژرمن؟ متوجهم که چرا تیاگو اینچنین حس می کند. من به عنوان یک مربی هرگز چنین احساسی نداشتم. در پاریس، بخش زیادی از قضاوتی که در خصوص بازیکنان صورت می گیرد مستقیم به لیگ قهرمانان ارتباط دارد. آنجا همه از شما انتظار دارند لیگ و سایر جام های داخلی را ببرید و به همین خاطر تیاگو را درک می کنم. به عنوان یک مربی می توانید درک کنید که برای فتح تورنمنت ها به یک سطح مشخص نیازمندید. به شخصه احساس می کردم که قهرمانی هر ساله در لوشامپیونه یکی از چالش های بزرگ پیش رویم است، همراه با رسیدن به فینال جام های مختلف. هر روز و هر روز نیاز به آن سطحی که گفتم را حس می کنید. ارزش لیگ برتر برای چلسی، بیشتر از ارزش لوشامپیونه برای پاری سن ژرمن است.

لوییس سوارز

لوییس سوارز؟ زمانی که در پاری سن ژرمن بودم به جذب او علاقه مند بویم چون یکی از بهترین مهاجمان دنیاست. او تصمیم گرفت در اسپانیا بماند و به اتلتیکو مادرید برود، جایی که توانسته کیفیتش را اثبات کند. سوارز یک مهاجم مادرزاد است و ذهنیتی که دارد را تنها مهاجمان (سطح بالا) در اختیار دارند. این ذهنیت اراده وی را نشان می دهد. اراده ای برای انگیزه فراوان و خشمی که برای گلزنی دائمی دارد. باید بگویم عجب بازیکن و عجب ذهنیتی! به شخصه هیچ وقت درگیر سابقه رویارویی های سوارز و چلسی نشدم، نگاه به گذشته برایم چندان جالب نیست. چشمان مان به سوی مسیر پیش رو قرار دارد. فردا مقابل سوارز قرار می گیریم، از کیفیت او آگاهیم و سعی می کنیم متوقفش کنیم. او را در آینده می خواهم؟ نمی دانم. زمانی بود که فکر می کردیم او بازیکن مناسبی برای پاری سن ژرمن است اما حالا بازیکن اتلتیکو مادرید به حساب می آید.

همچنین بخوانید:

تیاگو سیلوا: ترک پاری سن ژرمن؟ اینکه باز هم فصل را با فشار فتح لیگ قهرمانان اروپا شروع کنم برایم دشوار بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟