مجازات سنگین برای خارج کنندگان مرغ از همدان اعمال می‌شود


مجازات سنگین برای خارج کنندگان مرغ از همدان اعمال می‌شود

همدان-ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر اینکه خروج مرغ از استان ممنوع است گفت: با همکاری دستگاه قضایی مجازات های سنگین برای مرغداران و کشتارگاه های متخلف اعمال می‌شود.

به گزارش ایرنا، ظاهر پورمجاهد شامگاه دوشنبه در ستاد تنظیم بازار استان اظهار داشت: نهاده مورد نیاز مرغداران با زحمت فراوان در اختیارشان قرار گرفته و در شرایط امن و راحت جوجه ریزی کرده اند اما اکنون محصول خود را به جای عرضه در بازار استان به صورت غیرقانونی روانه سایر مناطق کشور می کنند.

وی تصریح کرد: تامین مرغ مورد نیاز مردم استان در اولویت است و تا زمانی که این مهم محقق نشود کشتارگاه ها و مرغداران حق خروج مرغ زنده و کشتار شده از استان را ندارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان گفت: در روزهای اخیر چند واحد مرغداری، کشتارگاه و واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی و جرائم سنگینی برای آنها صادر شده است و در این زمینه هیچ اغماضی نداریم.

پورمجاهد هشدار داد: کشتارگاه هایی که نسبت به مصوبات ستاد تنظیم بازار بی اعتنایی کرده و در حق مردم استان اجحاف می کنند سهمیه مرغشان قطع و از ادامه فعالیتشان جلوگیری می شود.

او یادآوری کرد: در روزهای آتی برای تعادل بخشی به عرضه و تقاضا مرغ منجمد نیز علاوه بر مرغ گرم در استان توزیع می شود تا مردم کمبودی نداشته باشند.

این مسئول همچنین به بهبود وضعیت توزیع روغن اشاره کرد و افزود: تنها کارخانه روغن استان جوابگوی نیاز مردم نیست و برای افزایش تامین روغن از دیگر کارخانه های کشور تلاش می‌کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از مردم خواست از خرید هیجانی و مازادروغن خودداری کنند تا التهاب بازار کاسته شود.

وی در ادامه از اتحادیه گوشت قرمز همدان گلایه کرد و گفت: این تشکل نسبت به مصوبات ستاد تنظیم بازار و نرخ مصوب توجه کافی ندارد که باید نظارت بیشتری بر عملکرد آن انجام شود.

پورمجاهد خاطرنشان کرد: ستاد تنظیم بازار استان به طور مستمر تشکیل می‌شود اما اصناف و مردم نیز باید برای حفظ آرامش بازار در روزهای پایانی سال مشارکت و همکاری داشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها