110 ایلام چند بار به صدا در آمد؟


110 ایلام چند بار به صدا در آمد؟

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به رضایتمندی 92 درصدی شهروندان از پلیس در سطح استان، گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از 220 هزار نیاز مردمی به حضور پلیس، در سامانه مرکز فوریت های پلیسی 110 ثبت شده است.

سرهنگ"دلاور القاصی مهر" اظهار کرد: مردم استان ایلام در طول ۱۰ ماهه سال جاری، 225 هزار و 694 بار با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و خواستار نیاز پلیسی در حوزه های مختلف شده اند .

وی افزود: مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ با هدف ایجاد رسیدگی سریع و فوری به مطالبات و نیازهای پلیس مردم یکی از بزرگر ترین سامانه های امداد رسانی بوده به طوری که امسال بیش از ۲۲۰ هزار تماس مردمی برای حضور پلیس در این سامانه ثبت شده که بیش از ۶۸ هزار عملیاتی، ۱۴۲ هزار مشاوره انتظامی و۱۴ هزار هم غیر قابل رسیدگی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد 14هزار و 662 تماس غیر قابل پیگیری با سامانه فوریت های پلیسی برقرار شده است، گفت:هم استانی های عزیز بایستی بدانند که این سامانه برای رسیدگی به مشکلات پلیسی مردم راه اندازی شده است و تماس های بی مورد با این مرکز موجب تعلل در انجام ماموریت برای کسانی می شود که واقعا نیاز حاد انتظامی دارند.

القاصی مهر تصریح کرد: تماس های شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 ،نشان از مشارکت و اعتماد مردم نسبت به پلیس را دارد و همچنان ما خواستار مشارکت بیش از پیش شهروندان در تولید و ارتقاء امنیت هستیم.

وی گفت:بیشترین میزان تماس های واصل شده به این مرکز در حوزه جرائم عمومی با ۳۱درصد،نزاع و درگیری ۲۰درصد و تصادفات۱۹درصد بوده است .

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه براساس ارزیابی های و بازخوردگیری واحدهای عمل کننده در بازه مذکور بیش از ۹۲ درصد رضایت مندی شهروندان حاصل شده است، تصریح کرد:پلیس، سامانه تلفنی 110 را با هدف خدمت رسانی به موقع به منظور ارتقاء امنیت و کسب رضایت مردم راه اندازی کرده است که کسب رضایت ۹۲ درصدی از سوی مردم، وظیفه این نیرو را برای ارائه خدمات بهتر سنگین تر و البته امیدوارتر می کند .

القاصی مهر گفت : هم استانی های عزیز می توانند با گزارش به موقع اخبار و اطلاعات، در تامین امنیت استان مشارکت داشته و پلیس را در برخورد با افراد هنجار شکن همراهی کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟