34 نفر در شاهرود دستگیر شدند


34 نفر در شاهرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شاهرود از شناسایی و دستگیری 34 تن از اراذل و اوباش در طرح ضربتی پلیس در شهرهای شاهرود، بسطام و روستاهای توابع این بخش خبر داد.

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی کریمی دوشنبه شب با اعلام این خبر افزود: در این طرح پاتوق‌های اراذل و اوباش،کافه های غیرمجاز و مناطق آلوده شاهرود، بسطام و روستاهای توابع این بخش شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی شبانه مورد بازرسی قرار گرفت.

‌وی ادامه داد: در این طرح چندین قبضه سلاح گرم و سرد و همچنین مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه، مشروبات الکلی، مواد مخدر و آلات و ادوات توزیع و استعمال آن کشف و ضبط شد.

کریمی با بیان اینکه چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد، اظهار داشت: هشت تن از این افراد که دارای سوابق متعدد شرارت بوده و پرونده قضایی داشتند بازداشت و سایرین با اخذ تعهد آزاد شدند.

‌فرمانده انتظامی شاهرود با اشاره به اینکه یک متهم متواری دارای سابقه آدم‌ربایی هم در این طرح دستگیر شد، تصریح کرد: این فرد دارای ۱۰ سال حبس به جرم آدم ربایی بود از چندین ماه پیش متواری گشته بود .

کریمی ضمن تقدیر از دستورات مجدانه دادستان شهرستان، امنیت وآسایش عمومی را خط قرمز پلیس خواند و ابراز داشت: به هیچ فرد یا گروهی اجازه نخواهیم داد با شرارت و اقدامات خلاف قانون امنیت مردم را به مخاطره اندازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس