128 مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شد


128 مبتلای جدید به کرونا در استان سمنان شناسایی شد

سمنان- ایرنا- 128 مورد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در استان سمنان از ظهر یکشنبه تا ظهر دوشنبه شناسایی شد و مجموع آمار بیماران کووید 19 در این استان از ابتدا تا به امروز به 24 هزار و 561 نفر رسید.

به گزارش ایرنا، کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان شامگاه دوشنبه با ارائه آخرین آمار شیوع این ویروس در استان اعلام کرد: ویروس کرونا جان ۲ نفر دیگر را در استان سمنان گرفت و بر این اساس از ابتدای شیوع کرونا تا ظهر دوشنبه تعداد جانباختگان این بیماری در استان به ۹۱۵ نفر رسید.

بنابر این گزارش، ۱۲۱ نفر به خاطر ابتلای قطعی به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان سمنان بستری هستند و با درمان ۱۲۲ بیمار سرپایی در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ هزار و ۴۰۸ نفر تاکنون به صورت سرپایی درمان شدند.

طبق اعلام شامگاه دوشنبه این کمیته، با ترخیص ۱۴ بیمار دیگر، موارد بهبودی و ترخیص بیماران کووید ۱۹ در این استان به ۷ هزار و ۴۹۲ نفر رسید.

طبق تازه‌ترین اعلام در استان سمنان، شهرستانهای میامی ، سرخه و آرادان در وضعیت آبی، شهرستانهای سمنان، دامغان، مهدیشهر و گرمسار، در وضعیت زرد و شاهرود در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز دوشنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۷۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۹ نفر از بیماران مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسیده است.

سیما سادات لاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (چهارم اسفند ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیص هشت هزار و ۲۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۷۴۱ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۸۲ هزار و ۲۷۵ نفر رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا