هزینه پروانه و عوارض ساخت خانه‌های تخریبی شهر زلزله زده سی سخت رایگان است


هزینه پروانه و عوارض ساخت خانه‌های تخریبی شهر زلزله زده سی سخت رایگان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزینه پروانه و عوارض ساخت خانه ‌های تخریبی مناطق زلزله زده شهر سی سخت رایگان است.

"کیامرث حاجی ‌زاده" با بیان اینکه آسیب بسیار زیادی به منازل شهر زلزله زده سی ‌سخت وارد شده است، افزود: بعضی از خانه‌ها از نو باید ساخته شوند و منازلی نیز نیاز به تعمیر اساسی دارند.
وی با قدردانی از دستگاه‌های خدمات رسان، اظهار کرد: همه برای خدمات رسانی به مردم شهر سی سخت و برگشت زندگی عادی از همان ابتدای وقوع زلزله پای کار آمدند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، دستگاه‌های امنیتی و دستگاه قضا با جدیت پای کار آمدند.
حاجی‌ زاده عنوان کرد: کمیته‌هایی از جمله کمیته ارزیابی، پاک سازی و کمیته آوار برداری در حوزه عمرانی فعال شد.
وی با بیان اینکه پاکسازی معابر انجام گرفت، ادامه داد: تردد در شهر به خوبی در حال انجام است و نانوایی‌ها و اصناف فعالیت ‌شان را شروع کردند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته ارزیابی کارش را به اتمام رسانده و همه منازل مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته و میزان خسارت‌ها مشخص است.
حاجی ‌زاده خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کار آوار برداری و بازسازی را آغاز کرد و تسهیلات نیز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
وی تاکید کرد: چند ماهه کار ساخت و احداث منازل تخریب شده انجام می ‌گیرد و کار تخریب و آواربرداری آغاز شده است و ستاد بازسازی را امروز رسما افتتاح خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: صدور پرواخت ساخت و عوارض رایگان خواهد بود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد