آغاز ممنوعیت تردد در ورودی‌ها و خروجی‌های خوزستان


آغاز ممنوعیت تردد در ورودی‌ها و خروجی‌های خوزستان

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: از سه‌شنبه در ورودی‌ها و خروجی‌های خوزستان ممنوعیت تردد ایجاد خواهد شد و هیچ مجوزی نیز جز در موارد خاص برای تردد صادر نمی‌شود.

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به آخرین وضعیت ورودی‌ها و خروجی‌های خوزستان اظهار کرد: از ۲۵ بهمن‌ماه طرح محدودیت‌های کرونایی در خوزستان آغاز شده است؛ به شکلی که پلاک‌های غیر بومی حق ورود به شهرهای قرمز و نارنجی را ندارند و پلاک‌های بومی خوزستان نیز اجازه خروج از استان را ندارند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: متخلفان در شهرهای با وضعیت نارنجی، ۵۰۰ هزار تومان و در شهرهای با وضعیت قرمز نیز خودروهایی که این قانون را رعایت نکنند، یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: تاکنون بیشتر سعی شده با تذکر، خودروها را به مبدا بازگردانیم اما اکنون با توجه به حساسیت‌های به وجود آمده و شرایط وخیم، اعمال قانون با شدت بیشتری انجام خواهد شد.

دولتشاهی افزود: از سه‌شنبه، ۵ اسفندماه در ورودی‌ها و خروجی‌های خوزستان ممنوعیت تردد ایجاد خواهد شد و هیچ مجوزی نیز جز در موارد خاص برای تردد صادر نمی‌شود. این محدودیت‌ها به شدت اجرایی خواهد شد.

وی که در یک گفتگوی تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: بر اساس آنچه ابلاغ شده، این محدودیت‌ها تا ۱۵ اسفندماه ادامه خواهد داشت و برای ادامه آن نیز ستاد مقابله با کرونا تصمیم‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل