ممکن است ستاد ملی تصمیمات جدیدی برای خوزستان بگیرد


ممکن است ستاد ملی تصمیمات جدیدی برای خوزستان بگیرد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص احتمال قرنطینه کامل خوزستان گفت: محدودیت‌هایی سخت‌تر از شرایط قرمز در استان خوزستان اعمال شده است و اگر این محدودیت‌ها به نتیجه نرسد، ممکن است ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات دیگری لحاظ کند.

دکتر فرهاد ابول‌نژادیان در خصوص احتمال قرنطینه خوزستان اظهار کرد: آقای رئیس جمهور گفته است که هر کاری ضروری است، برای خوزستان انجام شود. محدودیت‌هایی که در شهرهای قرمز اعمال شده بود در اجرا با مشکلاتی مواجه بود زیرا در اواخر سال قرار داریم و برخی از ادارات نیز مسائل و مشکلاتی داشتند که باید تکمیل کنند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با پیگیری‌های وزیر بهداشت و استاندار خوزستان، محدودیت‌های سخت‌تری در درون شهرها و خارج از شهرها اعمال و ارتباط شمال و جنوب خوزستان و شرق و غرب استان محدود شده است زیرا عمده درگیری استان با کرونا در غرب و جنوب خوزستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، محدودیت‌های ترددی در نظر گرفته شده است و ساعت کاری اصناف نیز تا پیش از ساعت ۲۱ باید به اتمام برسد.

ابول‌نژادیان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: در حال حاضر ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص قرنطینه کامل خوزستان تصمیم‌گیری نکرده است اما محدودیت‌هایی سخت‌تر از شرایط قرمز در استان خوزستان اعمال شده است و اگر این محدودیت‌ها به نتیجه نرسد، ممکن است ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیمات دیگری لحاظ کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر