کسب افتخار در ورزش در سطح محلی و ملی روحیه آفرینی می کند


کسب افتخار در ورزش در سطح محلی و ملی روحیه آفرینی می کند

تنوری گفت: سرافرازی و کسب افتخار در ورزش به ویژه ورزش های تیمی از عوامل روحیه آفرین میان مردم هم در سطح محلی و ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمد تنوری»، امروز (یکشنبه 3 اسفند) در یکصد و هفتاد و دومین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر لزوم توجه شهرداری شیراز به ورزش قهرمانی گفت: سرافرازی و کسب افتخار در ورزش به ویژه ورزش های تیمی از عوامل روحیه آفرین میان مردم هم در سطح محلی و ملی است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: توسعه ورزش حرفه ای تیمی، موجب رونق اقتصادی و شکوفایی اجتماعی می شود و موفقیت اقتصاد ورزش به کسب افتخارات ورزشی منتهی خواهد شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه در سالهای گذشته شاهد قهرمانی هیچ تیمی از شهر شیراز در ورزش های پرطرفدار تیمی فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال در رده بزرگسالان و در لیگ های حرفه ای کشور نبوده ایم.

تنوری تصریح کرد: مجموعه مدیریتی شهر شیراز برای کسب این مقام های قهرمانی باید از ورزش های تیمی حرفه ای برای کسب عناوین قهرمانی در سطح کشور و آسیا حمایت کند.

وی ادامه داد: ایجاد و تجهیز اماکن ورزشی برای استفاده توان یابان و افراد سالمند و معلول، ایجاد و تجهیز اماکن و فضاهای ورزش همگانی با استفاده از مشارکت و واگذاری مدیریت آن به بخش خصوصی، شناسایی و سامان دهی استعدادهای ورزشی شهروندان و معرفی آنان به دستگاه ها و نهادها و ... باید در این خصوص ورد توجه قرار بگیرد.

تنوری با اشاره به توفیق شهرداری شیراز در برخی موارد بیان کرد: در کنار برخی اقدامات موثر اما روند ایجاد باشگاه شهرداری شیراز بسیار به کندی پیش رفته است.

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهر باید شهرداری شیراز را به ایجاد تیم های ورزشی در رشته های فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال در تمامی رده های سنی و در 2 بخش ورزش زنان و مردان مکلف کند تا ضمن تقبل تمامی هزینه های مالی آن برای قهرمانی این تیم ها در سطوح مختلف برنامه ریزی کند.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس