اجرای پویش هر خانه یک پرچم در آستانه میلاد امام علی (ع)


اجرای پویش هر خانه یک پرچم در آستانه میلاد امام علی (ع)

میثم زارع گفت: یکی از برنامه های تدارک دیده شده اجرای پویش هر خانه یک پرچم در آستانه میلاد امام علی (ع) است و در همین راستا به همت بچه های مسجدی کانون درب منازل اهالی محله پرچم های منقش به یا علی نصب می شود.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به در پیش بودن ۱۳ رجب، گفت: یکی از برنامه های تدارک دیده شده اجرای پویش هر خانه یک پرچم در آستانه میلاد امام علی (ع) است و در همین راستا به همت بچه های مسجدی کانون درب منازل اهالی محله پرچم های منقش یا علی نصب می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی شهرستان قلعه گنج بیان کرد: همچنین با کمک اعضای این کانون فرهنگی هنری، مسجد متناسب با این میلاد فرخنده آذین بندی و چراغانی می شود.


وی افزود: یکی دیگر از برنامه های ویژه سالروز ولادت حضرت علی (ع)، تجلیل از پدرانی است که در این شرایط اقتصادی به سختی و با زحمت فراوان خرج و مخارج خانواده را تامین می کنند.


زارع ابرازکرد: در همین راستا قصد داریم تعدادی پیراهن خریداری کرده و در روز میلاد آن حضرت، با حفظ کرامت انسانی این پدران زحمتکش درب منازل آنها تحویل دهیم.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی شهرستان قلعه گنج ادامه داد: با کمک بانوان مسجدی عضو کانون، قرار است در سالروز ولادت حضرت علی (ع) آش نذری پخت شده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب منازل اهالی محله توزیع شود.


وی اظهار کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی نیز یکی دیگر از ویژه برنامه های تدارک دیده شده برای اجرا در این روز است، کودکان و نوجوانان علاقمند به شرکت در این مسابقه می بایست به سوالاتی که در خصوص زندگی حضرت علی (ع) است پاسخ دهند.


زارع عنوان کرد: علاوه بر این نیز قرار است مسابقه ورزشی فوتبال و نیز بازی های بومی محلی برای گروه های سنی نوجوانان و جوانان برگزار شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم ریگ سلمی شهرستان قلعه گنج یادآور شد: همچنین در نظر داریم به مناسبت ولادت با سعادت امام جواد (ع) نیز شله زرد پخت کرده و درب منازل اهالی محله مسجد توزیع کنیم.


وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های بزرگداشت میلاد امیرالمومنین علی (ع) بتوانیم گامی هر چند کوچک در راستای معرفی سیره علوی به نوجوانان و جوانان برداریم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی تراکتور مشخص شد