نشست ملی مجازی موسسه های قرآنی در چارچوب فعالیت های هفته قرآنی علوی


نشست ملی مجازی موسسه های قرآنی در چارچوب فعالیت های هفته قرآنی علوی

مرکز قرآن کریم آستان مطهر علوی از برگزاری نشست ملی مجازی موسسه های قرآنی در چارچوب فعالیت های هفته قرآنی علوی

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)، استاد«حسن العامری» عضو شعبه ارتباطات خارجی در مرکز قرآن کریم آستان مطهر علوی گفت: نشست ملی مجازی موسسه های قرآنی امروز ( یکشنبه سوم اسفند 1399 مطابق با 21 فوریه 2021) درچارچوب فعالیت های هفته قرآنی علوی برگزار می شود.

العامری افزود: یک هیئت از مرکز قرآن کریم این آستان برای دیدار مسئولان موسسه ها و نهادهای قرآنی به بغداد سفر کرد و دعوت نامه هایی را برای حضور آنها در این نشست ارایه کرده است.

وی ادامه داد: این هیئت با مسئولان مرکزقرآن کریم در آستان مقدس کاظمین، مرکز ملی علوم قرآن کریم در دیوان وقف شیعی، مشیخة المقاری عراق در دیوان وقف سنی، مرکز عراقی قرآن کریم در دیوان وقف سنی دیدار کرد.

عضو این شعبه گفت: این سفر تنها برای ارسال دعوت نامه ها نبوده است، بلکه به منظور تحکیم روابط با نهادها قرآنی و گفتگو با مسئولان آنها درباره فعالیت های قرآنی و چگونگی برپایی محافل قرآنی و توسعه آنها در زمان شیوع ویروس کرونا انجام شد.

این نشست ملی مجازی برای نهادها و موسسه های قرآنی یکی از فعالیت های مرکز قرآن کریم در آستان مطهر علوی است که در چارچوب هفته قرآنی علوی و به مناسبت میلاد امام علی بن ابی طالب(ع) و همزمان با نهمین سالروز تاسیس مرکز قرآن کریم برگزار می شود.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش