آغاز به کار خاک خورشید در بوشهر


آغاز به کار  خاک خورشید  در بوشهر

نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر با عنوان خاک خورشید آغاز به کار کرد.

فاطمه کرمپور در آئین رونمایی از پوستر نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای ویژه فضای مجازی بوشهر با اشاره به ضرورت هویت بخشی به آثار فضای مجازی مبتنی بر فرهنگ و متناسب با نیازهای روز جامعه اظهار کرد: نخستین پویش تولید محتوای مجازی استان بوشهر با تاکید بر موضوعات جاذبه‌های گردشگری، فرهنگ و هنر، هویت اجتماعی، محیط زیست و بخش آزاد که از اول اسفندماه سالجاری آغاز شده تا ۱۸ اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به زمان معرفی و اهداء جوایز نفرات برتر در ۲۳ اسفندماه سالجاری گفت: این پویش محدودیت سنی ندارد و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ویدیو، انیمیشن، موشن‌گرافیک، عکس، پوستر، فوتونیوز، اینفوگرافیک، پادکست و سایر تولیدات صوتی، جستار، قطعات ادبی و داستان کوتاه وشعر به دبیرخانه نخستین پویش فرهنگی مجازی استان ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر دلیل انتخاب نام "خاک خورشید" برای این پویش را، پاسداشت شکوه نام بلند بوشهر مردمان این سرزمین برشمرد و گفت: هنرمندان رشته‌های مختلف هنری، فعالان فرهنگی و اهالی رسانه و مطبوعات سرمایه‌های اجتماعی هر جامعه هستند، که در بوشهر نیز در تمامی رویدادهای مهم با تولید آثار خود مسئولیت اجتماعی خود را به خوبی ایفا کرده‌اند.

مسیرهای ارتباطی شرکت کنندگان با دبیرخانه "خاک خورشید"

در ادامه فاطمه علیخواه مدیر اجرایی نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر ضمن معرفی سایت www.khakekhorsheed.ir و صفحه اینستاگرام @khakekhorsheed به عنوان مسیرهای ارتباطی شرکت کنندگان با دبیرخانه این پویش گفت: شرکت کنندگان محترم کافی است در مرحله اول محتوای مورد نظر را در فضای مجازی با هشتگ خاک خورشید (#خاک_خورشید) بارگزاری کنند و سپس در سایت پویش به نشانی khakekhorsheed.ir ثبت نام کرده و در پایان لینک محتوای مورد نظر را در سایت ارسال کنند.

وی با اشاره به زمان داوری آثار گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۱۸ اسفندماه و اختتامیه آن ۲۳ اسفندماه است کهبه برگزیدگان این پویش معادل ۱۵۰ ملیون ریال جوایز نقدی به همراه لوح سپاس اهداء خواهد شد.

علیخواه نشانی دبیرخانه را خیابان رئیس‌علی دلواری بوشهر، اداره پست مرکزی، سالن سیماک معرفی کرد و گفت: شرکت‌کنندگان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر سایت و صفحه اینستاگرام پویش می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۰۵۶۱۴۶۳۰۱ نیز تماس برقرار کنند.

مدیر اجرایی نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر ضمن دعوت از همه هنرمندان، فرهنگیان و اهالی مطبوعات و رسانه‌های استان برای پیوستن به این پویش گفت: در اجرای این پویش از همکاری شرکت فیلمسازی سرزمین خورشید و اداره کل فناوری اطلاعات ارتباطات استان بوشهر با دبیرخانه نخستین پویش فرهنگی تولید محتوای فضای مجازی استان بوشهر همکاری دارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس