مسافربرهای مسیر هشترود - تبریز نرخ مصوب 25 هزار تومان را رعایت کنند


مسافربرهای مسیر هشترود - تبریز نرخ مصوب 25 هزار تومان را رعایت کنند

مراغه - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هشترود گفت: کرایه مسیر هشترود - تبریز بدون تفاوت در صندلی جلو و عقب 25 هزار تومان است و با رانندگانی که این نرخ را رعایت نکنند، برخورد می‌شود.

علی ابوالحسنی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافران این مسیر می توانند پلاک خودروهای متخلف را پیامک کنند تا برخورد لازم با انان صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: طرح برخورد با رانندگان متخلف در مسیر هشترود - تبریز و توقیف خودرو آنان در حال اجراست و همکاران این اداره نیز نظارت مستمر نسبت به رعایت این نرخ مصوب دارند.

وی افزود: نرخ ۲۵ هزار تومان برای هر نفر در مسیر هشترود - تبریز بدون افزایش در صندلی جلو و همچنین به شرط سوار کردن ۲ نفر در صندلی عقب مصوب شده است.

ابوالحسنی تاکید کرد: مسافران در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله اخذ هزینه اضافی و سوار کردن بیش از ۲ نفر در صندلی عقب، نام راننده، پلاک خودرو و نام فرد شکایت کننده را به شماره «۰۹۱۴۳۲۳۴۲۳۷» ارسال کنند تا موضوع در سریع‌ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

مسیر هشترود - تبریز حدود ۱۱۷ کیلومتر طول دارد و طی کردن این مسیر با سرعت مطمئنه خودرو تقریبا یک ساعت و ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد