رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل معرفی شدند


رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل معرفی شدند

اردبیل- ایرنا- رئیس و اعضای ستاد برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در استان اردبیل معرفی و منصوب شدند.

به گزارش ایرنا، استاندار اردبیل شامگاه دوشنبه در احکامی جداگانه، بهروز ندایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود را با حفظ سمت به عنوان رئیس و سخنگوی انتخابات پیش رو منصوب کرد.

اکبر بهنام‌جو در احکام صادره، ماریا موسوی مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل را نیز به عنوان جانشین رئیس ستاد انتخابات استان و عضو و دبیر ستاد این دوره از انتخابات معرفی کرد.

همچنین یعثوب نژادمحمد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی، شهریار شیری‌آراسته مدیرکل امنیتی، انتظامی، اتباع و مهاجرین خارجی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته امنیتی، احمد کنعانپور مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری اردبیل با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته حقوقی انتخابات خردادماه منصوب شدند.

بر اساس حکم استاندار اردبیل، غلامحسین غاربی مشاور و مسئول روابط عمومی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته اطلاع‌رسانی، عباس عینی مشاور و مدیرکل حراست استانداری به عنوان عضو و مسئول کمیته حراست و استعلامات، حسین بشیری مشاور و مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته فناوری اطلاعات و شهرام رسولی مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل نیز به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

در متن این احکام استاندار اردبیل بر رعایت اصل امانتداری، قانونمندی، صیانت از آرای مردم، اطلاع رسانی و گزارش مطلوب روند برگزاری در انتخابات پیش رو تاکید شده است.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران همزمان با ششمین دورهٔ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا