جشن نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد با شعار عیدی برای همه برگزار می‌شود


جشن نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد با شعار عیدی برای همه برگزار می‌شود

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه به‌منظور کمک به نیازمندان در استان برگزار می‌شود.

"قباد مبشری" در جمع خبرنگاران با حضور مدیرکل امور اجرایی زکات کشور، از برگزاری جشن نیکوکاری در استان خبر داد و افزود: جشن نیکوکاری از ۱۳ اسفندماه همانند سال‌های گذشته و هم‌زمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.
وی بابیان اینکه این جشن از روز ۱۳ اسفندماه در مدارس سراسر استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: با توجه به ویروس منحوس کرونا و شرایط حاکم بر کشور زنگ نیکوکاری در فضای مجازی به صدا درمی‌آید.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با توجه به اینکه امکان توزیع پاکت نیکوکاری در بین دانش آموزان وجود ندارد با هماهنگی حوزه فرهنگی کمیته امداد و آموزش‌وپرورش از طریق شبکه‌های آموزش مجازی ازجمله شاد با برگزاری مسابقات نقاشی با موضوع احسان و نیکوکاری در سطح مدارس و معرفی درگاه‌های پرداخت غیرحضوری و شماره کارت‌های مجازی در این شبکه از ظرفیت دانش آموزان در این زمینه استفاده می‌شود.
مبشری تاکید کرد: جشن نیکوکاری در ۱۴ اسفندماه در پایگاه‌های اصلی کمیته امداد و در روز جمعه ۱۵ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه ادامه می‌یابد.
وی ادامه داد: از ابتدای بهمن‌ماه امسال تاکنون دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ هزار یتیم و فرزند محسنین از خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره‌مند هستند، بیان کرد: ۱۶ هزار زن سرپرست خانوار نیز در استان از حمایت این نهاد برخوردارند که برای حمایت از این نیازمندان به کمک‌های مردم خیر و نیکوکار نیازمندیم.
به گزارش ایسنا، مبشری با بیان اینکه امید است امسال با توجه به شرایط ویژه برگرفته از ویروس کرونا و همچنین زلزله سی سخت که زندگی نیازمندان زیادی را تحت تأثیر قرار داده است، بتوانیم کمک‌های خوبی در این جشن برای نیازمندان جمع‌آوری کنیم، خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار برای کمک به هم نوعان خود در این جشن می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱*۰۷۴*۸۸۷۷* کمک‌های خود را اهداء کنند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022