سپاه پاسداران تایباد 36 واحد مسکونی برای محرومین ساخت


سپاه پاسداران تایباد 36 واحد مسکونی برای محرومین ساخت

مشهد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد گفت: جهادگران بسیجی این ناحیه با کمک خیران از ابتدای امسال تاکنون 36 واحد مسکونی برای محرومین و نیازمندان این شهرستان ساخته یا تعمیر کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۶ واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی این شهرستان با هزینه افزون بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال ساخته شده است.

وی با بیان این که گروههای بسیج سازندگی و محرومیت زدایی در تعمیر واحدهای مسکونی نیازمندان هم مشارکت دارند ادامه داد: از ابتدای امسال ۳۰ واحد مسکونی خانواده های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و نیازمندان در این شهرستان تعمیر و مرمت شده که برای آنها یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد گفت: علاوه بر آن بسیجیان جهادگر برای اتمام ساخت سه واحد مسکونی با کمیته امداد امام خمینی (ره) تایباد و بهزیستی همکاری کردند.

وی افزود: ادارات و دستگاههای متولی نیز در صدور پروانه ساخت و امتیاز انشعاب‌های آب، برق و گاز این واحدهای مسکونی همکاری بسیار خوبی انجام داده‌اند.

سرهنگ بیدل ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۵۱۰ سری جهیزیه با کالاهای ۱۰۰ درصد ایرانی به ارزش هر سری ۶۰ میلیون ریال بین زوجهای جوان این شهرستان توزیع شده است.

وی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۱۵ هزار و ۶۰۰ سبد غذایی به ارزش هر سبد سه میلیون ریال بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شده است.

شهرستان تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا و جمعیت افزون بر ۱۳۸ هزار نفر در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس