هندبالیست قزوینی در مسابقات بین المللی یزد حضور یافت


هندبالیست قزوینی در مسابقات بین المللی یزد حضور یافت

قزوین – ایرنا – رییس هیات هندبال استان قزوین گفت: سعید علی اکبری بازیکن ملی پوش و با اخلاق قزوینی در ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در مسابقات بین المللی یزد به میدان رفت.

سعید حناچی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین دوره مسابقات چندجانبه بین المللی هندبال به میزبانی یزد از دوم تا هشتم اسفند برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مسابقات به صورت چهارجانبه است و تیم‌های ملی نوجوانان ایران، تیم ملی ازبکستان، عراق و تیم منتخب یزد در این مسابقات حضور دارند.

حناچی در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا،گفت:در این رقابت ها از بازیکنان تیم‌های خارجی عراق و ازبکستان تست کرونا گرفته شده است و همچنین تیم ها و بازیکنان ایرانی نیز تست می‌دهند و حتی پس از مسابقات برای خروج تیم ها از کشور نیز تست کرونا گرفته خواهد شد.

وی اضافه کرد:تاکنون دو تیم ملی هندبال نوجوانان ایران و ملی جوانان عراق به مصاف یکدیگر رفته اند که در پایان ملی پوشان نوجوان ایران موفق شدند ۳۰ بر ۲۴ بر حریف پیروز شوند.

حناچی گفت: همچنین پیش از این مسابقه تیم منتخب هندبال یزد با تیم ملی جوانان ازبکستان دیدار کرد که نتیجه این دیدار نیز ۳۱ بر ۲۹ به سود منتخب یزد رقم خورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...