جدال مدعیان لیگ 2 فوتبال برای تصاحب صدر جدول


جدال مدعیان لیگ 2 فوتبال برای تصاحب صدر جدول

همدان- ایرنا- تیم‌های شهرداری همدان و ملی حفاری اهواز؛ امروز/سه‌شنبه/ برای تصاحب صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش ایرنا؛ تیم‌های شهرداری همدان و ملی حفاری اهواز با کسب نتایج مطلوب در ۹ بازی گذشته توانسته‌اند در جمع مدعیان گروه یک لیگ ۲ قدرت نمایی کنند و اکنون برای صدرنشینی و قهرمانی در نیم فصل این مسابقات در تلاش هستند.

شهرداری همدان با برد درخشان هفته قبل در زمین سپیدرود رشت نشان داد که یکی از قدرت‌های گروه یک به شمار می‌رود و رسیدن به رتبه دوم جدول شانسی نیست.

تیم ملی حفاری اهواز نیز هر چند برابر نفت و گاز گچساران تن به شکست یک بر صفر داد اما این بازی به قدری حاشیه داشت که شکست ملی حفاری قابل پیش بینی بود.

شهرداری یک قدم تا صدرنشینی

شاگردان رضا طلایی منش با برتری در بازی هفته قبل ۱۸ امتیازی شدند و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به امید گناوه در رتبه دوم جدول جای گرفتند.

شاگردان رضا طلایی منش با برتری در بازی هفته قبل ۱۸ امتیازی شدند و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به امید گناه در رتبه دوم جدول جای گرفتند.

امید گناوه در ۹ بازی اخیر موفق به ۱۳ گل زده و هفت گل خورده شده و شهرداری ۱۱ گل زده و پنج گل خورده در کارنامه به ثبت رسانده که با تنها ۲ گل زده کمتر به رتبه دوم رسیده است.

با این حال شهرداری در فصل جاری تنها یک بار شکست را پذیرا شده که البته این باخت در هفته هفتم به میزبانی اهوازی‌ها مقابل فولادنوین قعرنشین بوده است.

در واقع بازی در اهواز به نوعی کابوس شهرداری چی‌ها است که باید فردا نیز مقابل دیگر تیم این شهر ملی حفاری به میدان بروند.

یاران طلایی منش به خوبی می‌دانند برتری در بازی فردا چه بسا آن‌ها را صدرنشین می‌کند اما در صورت تساوی و یا شکست دو سه رده در جدول پایین بروند.

همچنین بازی مقابل ملی حفاری که با چهار گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ ۲ را در اختیار دارد، کار برای شهرداری همدان را سخت می‌کند.

ملی حفاری به دنبال جبران

تیم ملی حفاری اهواز که تا هفته قبل شکستی را پذیرا نشده بود، مقابل نفت و گاز گچساران باخت تا غافلگیر شود.

این شکست باعث شد تا نماینده خوزستان تا رده پنجم جدول سقوط کند و اکنون به دنبال جبران باشد.

ملی حفاری هم اکنون از ۹ بازی صاحب چهار برد، چهارتساوی و یک شکست شده و با ۱۶ امتیاز در رتبه پنجم گروه یک قرار گرفته است.

آنان در صورت برتری مقابل شهرداری حتی شانس صدرنشینی را دارند اما حداقل اینکه از رتبه پنجمی خارج و به رده‌های بالاتر می‌روند.

شکست مقابل شهرداری نیز امتیاز حریفان را به آن‌ها نزدیک می‌کند و کار در ادامه مسابقات دشوار خواهد شد.

ملی حفاری در تلاش است با عبور از شهرداری همدان باردیگر به صدر جدول نزدیک شود و به شرایط خوب خود بازگردد.

حمایت به موقع رمز صعود شهرداری

سرمربی تیم شهرداری همدان گفت: حمایت‌های به موقع مسیر صعود از لیگ ۲ کشور را هموار می‌کند که امیدواریم شورا و شهرداری همدان به این مهم توجه ویژه داشته باشند.

رضا طلایی منش در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرایط تیم شهرداری در کسب نتایج مطلوب در لیگ ۲ مناسب است منتهی مهمترین نیاز ما حمایت به موقع مسوولان به ویژه در پرداختی‌های مالی است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش ابراز امیدواری کرد: با تلاش مضاعف بتوان تا نیم فصل همین نتایج را ادامه داد.

طلایی منش خاطر نشان کرد: هر چند کار بسیار سخت است و حریفان برای کسب امتیاز لازم و بهبودی جایگاه خود با تمام قوا به مصاف ما خواهند آمد.

به گفته وی کادر فنی شهرداری در تلاش برای حضور تیم در جمع مدعیان تا پایان نیم فصل است ضمن اینکه برای نیم فصل دوم لیگ هم برنامه مشخص و جامعی داریم.

کادر فنی شهرداری در تلاش برای حضور تیم در جمع مدعیان تا پایان نیم فصل است ضمن اینکه برای نیم فصل دوم لیگ هم برنامه مشخص و جامعی داریم.

وی افزود: در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن مورد نیاز به دنبال تقویت قوای تیمی در خطوط مختلف و کسب نتایج بهتر هستیم.

طلایی منش خاطرنشان کرد: نباید فریب امتیازها و جایگاه کسب شده را بخوریم چرا که در صورت از دست دادن امتیاز در بازی‌های پیش رو چه بسا به رده‌های پایین‌تر نیز سقوط کنیم، فاصله تیم‌ها در جدول رده‌بندی نزدیک است و با یک برد و باخت تغییر گسترده را در جدول شاهد خواهیم بود.

وی بیان کرد: تا پایان هفته نهم توانسته‌ایم با پنج برد، سه تساوی و یک باخت در جایگاه دومی جدول گروه یک قرار بگیریم که معتقدم عملکرد خوبی برای ما به شمار می‌رود منتهی برای تداوم حضور در جمع مدعیان نباید توقف داشته باشیم.

سرمربی شهرداری دیدارهای باقی مانده در نیم فصل اول لیگ ۲ را مهم دانست و گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان روند روبه رشد تیم ادامه یابد.

وی بازی با ملی حفاری اهواز در بازی امروز را مهم دانست و گفت: ملی حفاری یکی از تیم‌های مدعی گروه یک است و باید حساب شده مقابل این تیم به میدان برویم.

تیم شهرداری همدان امروز سه شنبه در چارچوب هفته دهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور مهمان ملی حفاری اهواز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا