نمایش خودروی تاکتیکی و زرهی کیا در نمایشگاه IDEX


خودروسازان زیادی اقدام به عرضه خودروهای زرهی و تاکتیکی می‌کنند اما معمولاً کیا جزو این دسته نیست. این برند کره‌ای تاکنون نیمه خشن خود را به نمایش نگذاشته اما برخی خودروهای تاکتیکی سبک را برای ارتش کره جنوبی تولید کرده است. هم‌اکنون هیوندای به عنوان کمپانی مادر کیا علاقه مند است در این زمینه فعالیت … The post نمایش خودروی تاکتیکی و زرهی کیا در...

خودروسازان زیادی اقدام به عرضه خودروهای زرهی و تاکتیکی می‌کنند اما معمولاً کیا جزو این دسته نیست. این برند کره‌ای تاکنون نیمه خشن خود را به نمایش نگذاشته اما برخی خودروهای تاکتیکی سبک را برای ارتش کره جنوبی تولید کرده است. هم‌اکنون هیوندای به عنوان کمپانی مادر کیا علاقه مند است در این زمینه فعالیت بیشتری داشته باشد و به همین خاطر کانسپت جدید و تاکتیکی سبکی را در نمایشگاه IDEX 2021 معرفی کرده است.

نمایش خودروی تاکتیکی و زرهی کیا در نمایشگاه IDEX

این خودرو تنها نسخه‌ای بازنگری شده از محصولات تولیدی و عادی کیا نیست. کانسپت موردبحث خودرویی چهار نفره با ظرفیت حمل ۱۰ سرباز و تجهیزات آن‌ها می‌باشد. ظرفیت حمل وسایل توسط این خودرو سه تن اعلام شده است. به همین خاطر زیرساخت کانسپت تاکتیکی کیا قطعاً متعلق به محصولات هوی دیوتی با شاسی نردبانی و سیستم تعلیق مستقل در هر چهار گوشه می‌باشد. در واقع کیا همچنین کانسپتی با شاسی خالی را نیز به این نمایشگاه فرستاده تا به مشتریان بالقوه نشان دهد که در بطن خودرو چه می‌گذرد.

نمایش خودروی تاکتیکی و زرهی کیا در نمایشگاه IDEX

خودروی موردبحث طراحی ماژولار داشته و می‌توان بدنه‌های متنوعی را روی آن سوار کرد. نیروبخش این کانسپت تاکتیکی پیشرانه یورو ۵ دیزلی با قدرت ۲۲۵ اسب بخار است که نیروی خود را از طریق یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به تمامی چرخ ها می‌فرستد. همان‌گونه که از یک خودروی نظامی انتظار می‌رود، لاستیک‌های ران فلت در این خودرو بکار رفته‌اند و سیستم تهویه مطبوع نیز وجود دارد.

نمایش خودروی تاکتیکی و زرهی کیا در نمایشگاه IDEX

نایب‌رئیس بخش خودروهای سفارشی کیا گفته است:

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه IDEX 2021 فرصت تماشای جدیدترین پیشرفت‌های صورت گرفته در طراحی خودروهای دفاعی آینده را دارند. هر دو کانسپت نمایش داده شده با انعطاف و دوام بالا توسعه یافته‌اند و توانایی کاربری در بدترین شرایط محیطی را دارند.

نمایش خودروی تاکتیکی و زرهی کیا در نمایشگاه IDEX

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی