برای شکست کرونا به همکاری مردم نیاز داریم/ کاهش‌ حساسیت‌ها


برای شکست کرونا به همکاری مردم نیاز داریم/ کاهش‌ حساسیت‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: متاسفانه با گذشت یک سال از شیوع کرونا، علیرغم آگاهی مردم از مخاطرات کووید 19 و تبعات جبران ناپذیر این بیماری بر سلامت جامعه و زندگی اجتماعی، حساسیت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمتر شده است.

عباس جوادی، روز گذشته ۴ اسفند در دیدار و تقدیر از تلاش‌های یک سال اخیر مدافعان سلامت ضمن تبریک ایام رجب و عرض خداقوت به مجموعه پزشکان، پرستاران و سایر کادر درمانی و اداری بیمارستان گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور مجموعه مدافعین سلامت در راه حفظ و نجات جان بیماران و کاهش درد و رنج آنان، عاشقانه، خالصانه و مجاهدانه پای کار بودند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ایثارگری‌های جاودانه مدافعان سلامت افتخاری عظیم و ماندگار است که هرگز فراموش نخواهد شد، افزود: امیداوریم این تلاش های مجاهدانه شما در خدمت به بیماران مورد قبول درگاه حضرت حق قرار گیرد.

وی با اظهار اینکه مجموعه دانشگاه و تمامی مردم ایران اسلامی قدردان شما هستند، خاطرنشان کرد: قطعاً فراز و فرودهای شیوع کرونا و موج‌های پی در پی این بیماری در برهه‌های مختلف، خستگی کادر درمان و پرستاران را به دنبال دارد، لذا از مردم انتظار می‌رود همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و اینگونه زحمات مدافعین سلامت را پاس بدارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به احتمال شیوع موج چهارم کرونا و روزهای سختی که در پیش رو قرار دارد، افزود: متاسفانه با گذشت یک سال از شیوع کرونا، علیرغم آگاهی مردم از مخاطرات کووید ۱۹ و تبعات جبران ناپذیر این بیماری بر سلامت جامعه و زندگی اجتماعی، حساسیت مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمتر شده است.

جوادی با بیان اینکه در این بحران سخت کرونایی، مدافعین سلامت به حمایت بیشتری از جانب مردم و مسئولین نیاز دارند، گفت: کاهش شیوع و ریشه کنی کرونا بدون همکاری همه جانبه مردم امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه مدافعان سلامت تلاش می‌کنند تا زمینه آرامش بیماران را فراهم کنند، تصریح کرد: از مردم نیز انتظار می‌رود که برای شکست کرونا با کادر درمان همراهی کنند تا علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای آرامش و آسایش کادر درمان، زمینه ارائه خدمات مطلوب تر و بهتر بهداشتی درمانی به بیماران را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن سیدی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: امیدوارم خداوند متعال این زحمات شما مدافعین سلامت را که در عرصه جنگ با این ویروس منحوس در حال جهاد هستید، مورد قبول درگاه خود قرار دهد که قطعا همینطور است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: امیدواریم خداوند به ما توفیقی دهد تا بتوانیم زحمات شما زحمتکشان عرصه سلامت را قدر بدانیم.

مسعود ضیایی، رئیس بخش بیماری‌های عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند گفت: یک سال از شیوع ویروس منحوس کرونا گذشت و متاسفانه در این مدت، تعدادی از زحمتکشان عرصه سلامت را از دست دادیم.

متخصص بیماری‌های عفونی یادآور شد: امیدوارم سال آینده بیماری بسیار کمتر شود و همه ما باشیم و بتوانیم در کنار یکدیگر عملکرد خود را محک بزنیم و با راهنمایی و حمایت‌های شما بتوانیم این مشکل را پشت سر بگذاریم.

علیرضا محمودی راد، رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد(ع) بیان کرد: از پرسنل تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم که در این مدت خالصانه ما را یاری کردند که اگر واقعا جامعه پرستاری نبودند ما تیم پزشکی و تیم مدیریت دانشگاهی نمی‌توانستیم کاری را انجام دهیم.

رئیس بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، بتوانیم جلوی این پیکی که در حال شکل گیری است، را بگیریم.

در این مراسم از زحمات مدافعین سلامت تقدیر شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403