هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان جذب شد


هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برای تکمیل مجتمع فرهنگی آشتیان جذب شد

اراک - ایرنا - فرماندار شهرستان آشتیان گفت: هفت میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات استانیامسال برای تکمیل مجتمع فرهنگی هنری سید «جلال‌الدین میری آشتیانی» این شهرستان جذب شد.

«نظام‌الدین جهان‌میرزایی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: عملیات تکمیلی مجتمع فرهنگی هنری جلال‌الدین آشتیانی آغاز شده و بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ادامه داد: هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار پارسال برای تکمیل این مجتمع فرهنگی هنری اختصاص یافت که تمامی آن جذب و در راستای تکمیل تاسیسات و نازک‌کاری این طرح فرهنگی هزینه شد.

فرماندار شهرستان آشتیان اظهار داشت: مجتمع فرهنگی هنری جلال‌الدین آشتیانی یکی از طرح‌های اولویت‌دار استان مرکزی است که براساس برنامه‌ریزی‌ تا پایان بهار سال ۱۴۰۰ بهره‌برداری می‌شود.

جهان‌میرزایی بیان کرد: شهرستان آشتیان با وجود پیشینه تاریخی، علمی، فرهنگی و هنری از یک فضای فرهنگی و هنری برخوردار نیست و حتی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان در یک مکان غیرفرهنگی و ناایمن مستقر است که بر همین اساس تکمیل مجتمع جلال‌الدین آشتیانی در دستور کار مدیریت ارشد استان مرکزی و شهرستان آشتیان قرار گرفته است.

وی گفت: عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی هنری سید «جلال‌الدین میری آشتیانی» از سال ۱۳۸۶ آغاز شد اما به دلایل مختلف این طرح با پیشرفت فیزیکی کمتر از ۵۰ درصد رها شد که از سال گذشته عملیات تکمیلی آن در دستور کار قرار گرفت و اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهرستان آشتیان با جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر در ۸۰ کیلومتری شمال شرق اراک مرکز استان مرکزی واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی