بهره‌برداری از پروژه پیامبر اعظم 2 در خدابنده


بهره‌برداری از پروژه پیامبر اعظم 2 در خدابنده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده با اشاره به اینکه در این شهرستان با توجه به حجم بالای موقوفات، طرح‌های متعددی در حال اجرا است، گفت: یکی از این پروژه‌ها، پیامبر اعظم 2 است که تا دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

علی ذوالقدر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش اقتصادی، ارتقای بهره‌وری موقوفات و رقبات و افزایش عواید به منظور اجرای بهینه نیات واقفان خیراندیش است، اظهار کرد: هدایت، نظارت، راهبری و حل مسائل و مشکلات اوقاف، از جمله اولویت‌هایی است که در استان دنبال می‌شود.

ذوالقدر با اشاره به اینکه کاربری این مجتمع در آینده به عنوان ساختمان پزشکان و کلینیک‌های درمانی، از جمله دندان‌پزشکی خواهد بود، تصریح کرد: این طرح در محل موقوفه قیدار نبی (شهر قیدار) در حال ساخت بوده که نیت این موقوفه خیرات و مبرات و هزینه‌های جاری حرم مطهر حضرت قیدار نبی (ع) می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خدابنده با اشاره به اینکه پروژه پیامبر اعظم ۲ در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع در حال ساخت است، اضافه ‌کرد: ساخت پروژه در چهار طبقه در حال انجام بوده و طبق آخرین گزارش‌ها در مرحله نازک‌کاری ساخت است.

وی با اشاره به اینکه امسال اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برای پروژه پیامبر اعظم ۲ کار ساخت آن به سرعت انجام شد، گفت: در صورت استمرار این روند، پروژه مذکور ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین این پروژه یک طرح ‌الحاقی به نام ترمینال جنوب نیز دارد که در سه بخش مجزا هر یک به مساحت ۱۴۰ مترمربع شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس