فرماندارگناوه: راهبرد مجریان انتخابات مشارکت حداکثری است


فرماندارگناوه: راهبرد مجریان انتخابات مشارکت حداکثری است

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: راهبرد مجریان انتخابات پیش‌رو بر محور قانون‌مداری و ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم است.

به گزارش ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در جلسه هماهنگی کمیته‌های انتخابات این شهرستان افزود: برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، مهم‌ترین رویداد سیاسی سال ۱۴۰۰ در کشور است که فراهم کردن شرایط مطلوب برای مشارکت حداکثری مردم وظیفه همه مسئولان است.

وی اظهارکرد: پیامد مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار هرچه بیشتر کشور در عرصه بین‌المللی و امیدواری جامعه در داخل را به دنبال دارد.

فرماندار گناوه بر ضرورت اشراف دست‌اندرکاران و عوامل اجرایی بر قوانین و مقررات مربوط به انتخابات تاکید کرد و افزود: نکات قوت و ضعف انتخابات گذشته مشخص شود و نسبت به تقویت نقاط قوت اقدام و نواقص برطرف شود.

وی گفت: برگزاری انتخابات یک کار جمعی و تیمی است و با وجود تشکیل کمیته‌های مختلف و تفکیک وظایف، همه کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان باید با هماهنگی و تعامل کارها را پیش ببرند.

فرماندار گناوه تاکید کرد: رقابت در انتخابات شوراها به دلیل محلی بودن، بحث‌های قومی و فامیلی، بیشتر و پررنگ است و باید شرایط مناسب برای رقابت سالم بدون تخریب فراهم شود.

وی افزود: صلاحیت افراد در چارچوب قوانین و مقررات بررسی و افراد با سلایق مختلف درچاچوب قوانین و مقررات وارد عرصه رقابت انتخابات شوند تا مردم بتوانند نامزد خود را انتخاب کنند.

مهرجو با اشاره به نقش پررنگ شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در انتخابات پیش رو گفت: در این دوره از انتخابات، فضاها و شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به‌عنوان ابزار موثر و کارآمد مورد استفاده قرار گیرند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه دو انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط