45 هزار نفر از خدمات ناظران سلامت البرز بهره مند شدند


45 هزار نفر از خدمات ناظران سلامت البرز بهره مند شدند

کرج - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز گفت که در اجرای طرح ناظران سلامت این استان به 45 هزار 112 نفر خدماتی در زمینه آموزش ، بهداشت و سلامت ارائه شد.

محمدباقر خلفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : طرح ناظران سلامت پس از شیوع ویروس کرونا با همکاری جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ،بسیج جامعه پزشکی، سپاه پاسداران و دانشگاه علوم پزشکی در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل‌های بهداشتی در محیط کار برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا به اجرا در آمده است .

وی خاطرنشان کرد: ۶ هزارو ۵۰ نیروی نظارت بر اماکن مختلف ، توزیع بروشور ،آموزش و غربالگری اجرای طرح ناظران سلامت را در البرز بر عهده دارند.

خلفی یادآور شد که با اجرای این طرح در پوشش تیم های مراقبتی، حمایتی و مشارکتی تا کنون ۲۷ هزار و ۱۷۶ واحد صنفی و مکان پرتردد از لحاظ رعایت موارد بهداشتی پایش شده اند.

وی اظهارداشت: گروه های ناظران سلامت در شهرستان پر جمعیت کرج فعال شده و تعدادی نیز در شهرستان‌های فردیس، ساوجبلاغ، نظرآباد، اشتهارد و طالقان به مردم خدمات ارائه می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز بیان داشت: شرکت کنندگان در این طرح هموطنان را به حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از تجهیزات بهداشتی تشویق می‌کنند.

وی با اشاره به همه گیری جهانی کرونا بیان داشت: فعالیت طرح ناظران سلامت تاکنون نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم و کنترل کرونا داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش