منابع طبیعی همدان رتبه برتر کشور در ارتباط مردمی را کسب کرد


منابع طبیعی همدان رتبه برتر کشور در ارتباط مردمی را کسب کرد

همدان- ایرنا- اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان موفق به کسب رتبه برتر در پاسخگویی سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) در سال جاری بین ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری کشور شد.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس بررسی، تجزیه و تحلیل عملکرد و نتایج حاصل از ارزیابی های به عمل آمده توسط مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در حوزه مشارکت در برنامه های دیدار چهره به چهره مدیران با مردم، اسفندیار خزائی مدیر کل منابع طبیعی استان همدان موفق به کسب رتبه بیشترین برنامه دیدار چهره به چهره با مردم در بین مدیران کل منابع طبیعی و آبخیزداری استانها شده است.

مهرداد آزادی افزود: نتایج این ارزیابی نشان می دهد که این اداره کل موفق شده در خصوص مدت زمان پاسخ گویی به پیام های مردمی در سامانه ارتباط مردم و دولت(سامد) و همچنین کیفیت مناسب پاسخگویی جایگاه خوبی را در بین ادارات کل منابع طبیعی استانها به دست آورد.

وی بیان کرد: بر اساس آمارهای استخراج شده از سامانه سامد، ۲۴ برنامه و ۷۶ ملاقات مردمی توسط منابع طبیعی صورت گرفته و در کمترین زمان ممکن نسبت به پاسخ به درخواست های مردمی، کیفی سازی ارائه خدمات، حل وفصل مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان اقدام شده است.

رئیس اداره روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان با بیان اهمیت و ضرورت پاسخگویی سریع، تکریم مردم و متقاضیان و جدیت در حل مشکلات مطرح شده در سامانه سامد، بیان کرد: پاسخگویی به مسائل و درخواست‌های مردم ساکن در نقاط مختلف این استان با بهره گیری از ظرفیت سامانه سامد پیگیری می شود همچنین دنبال اجرایی شدن درخواست های مردمی مطابق با امکانات و ظرفیت‌های موجود و رعایت حقوق شهروندی هستیم.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان نیز در این باره گفت: بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس به مرکز سامد، ایجاد اشتغال، خدمات شهری، دریافت تسهیلات، بیمه، امکانات ورزشی، آثار تاریخی و میراث فرهنگی، مشکلات دانش‌آموزان و سهام عدالت بوده است.

احسان شهابی اضافه کرد: پیام‌های ثبت شده در ارتباط با مرکز سامد استانداری همدان همگی ثبت و برای پیگیری براساس قانون به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارائه شده است.

گفتنی است؛ در شرایط کرونایی به دستور استاندار همدان ارتباط مدیران و مسئولان استان با مردم هیچ گاه قطع نشده و مدیران دیدارهای محدود مردمی به صورت چهره به چهره و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی داشتند و به علت شرایط موجود بیشتر دیدارها و برنامه ها به سمت و سوی فضای مجازی و ارتباط از طریق سامانه سامد(۱۱۱) بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان