روز پدر چی بخریم؟


روز پدر چی بخریم؟

با نزدیک شدن به روز پدر تمامی ذهن‌ها به سمت این سوال می‌رود که چه هدیه‌ای برای پدر باید تهیه کنیم؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فروشگاه لوازم خانگی، نگران نباشید این فروشگاه اینترنتی به مناسبت روز پدر انواع و اقسام ریش تراش‌ها، سشوار، مجموعه لوازم اصلاح، مسواک برقی، موزن گوش و بینی را موجود کرده و علاوه بر محصولات ذکر شده سایر محصولات لوازم خانگی برقی از برندهای معتبر سراسر دنیا از ۵ اسفند الی ۸ اسفند ماه تخفیف خورده‌اند که همراه با گارانتی و ارسال رایگان به شهر تهران و با پرداخت مبلغ ۸ هزار تومان به سراسر ایران ارسال خواهند کرد و همچنین مجموعه لوازم خونگی با وجود طیف زیاد محصولاتی که موجود دارد به شما قدرت انتخاب بیشتری می‌دهد، پس منتظر نباشید فقط کافی است به وبسایت Lavazemkhonegi.com مراجعه کنید و به قسمت پیشنهاد ویژه بروید و از قسمت دسته بندی‌ها محصول مورد نظرتان را انتخاب نمایید تا لیست کامل محصولات برایتان به نمایش بیایند.

می‌توانید هم در وبسایت ثبت سفارش کنید و یا با بخش فروش ۰۲۱-۶۶۷۰۶۰۰۵ تماس گرفته و محصول مورد نظرتان را اعلام کنید و ثبت سفارش نمایید.

نسل جدید ریش تراش ها برای پدر

با پیشرفت تکنولوژی این روزها می‌توان شاهد ریش تراش‌ها با قابلیت‌های منحصر به فرد باشید که لوازم خانگی انواع و اقسام ریش ترش‌های نسل جدید را موجود کرده و برای مثال در ریش تراش‌های نسل جدید شما می‌توانید شاهد استند شارژ، تیغه‌های خود تیز شونده، قابلیت ضد آب بودن ریش تراش‌ها اصلاح با فوم یا خشک را برایتان فراهم می‌کند و همچنین فناوری SmartClick به شما اجازه می‌دهد تا به صورت مساوی و صاف اصلاح نمایید.

انواع سشوار و مسواک برقی

سشوارهای حرفه‌ای و نیم حرفه‌ای که لوازم خانگی موجود کرده است همگی دارای گارانتی هستند و آن قدری طیف سشوارها زیاد است که می‌توانید به راحتی یک سشوار ساده یا یک سشوار حرفه‌ای برای پدرتان تهیه نمایید همچنین انواع مسواک برقی‌هایی که این روزها روانه بازار شده‌اند دارای اپلیکیشن هستند که میزان تمیز شدن دندان‌ها را نمایش می‌دهند و هم می‌تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد.

اصلاح در خانه با مجموعه لوازم اصلاح

این روزها با وجود کرونا اصلاح در آرایشگاه‌ها بسیار خطرناک است و از طرفی بسیاری از پدرها علاقه‌مند به اصلاح موی سر و صورت در خانه هستند اگر این خصوصیت را در پدرتان می‌بینید پس منتظر نباشید به وبسایت لوازم خونگی مراجعه کنید و یک مجموعه لوازم اصلاح منحصر به فردی را خریداری کنید تا هم خیالتان بابت سلامتی پدرتان راحت باشد و هم هدیه‌ای که نیاز دارد را به او بدهید.

موزن گوش و بینی

موزن گوش و بینی یکی از هدایای ساده و پرکاربرد به حساب می‌آید که کار تمامی پدرها را بسیار راحت‌تر خواهد کرد، در واقع برای اصلاح گوش و بینی در خارج از خانه آن هم در دوران کرونا بسیار سخت است و قابل اطمینان نیست و به همین علت در این دوران بهتر است از هدیه دادن یک موزن گوش و بینی پدرتان را از دقدقه ذهنی که برای اصلاح گوش و بینی در آرایشگاه دارد، دور کنید.

پروتکل های بهداشتی و تضمین سلامت کالا

یکی از بحث های بسیار مهم این روزها در هر فروشگاهی رعایت پروتکل های بهداشتی است که در تمامی قسمت‌های کارکنان مجموعه لوازم خونگی رعایت می‌شود. لذا باید بدانید که قبل از ارسال کالا به مشتری کارکنان لوازم خونگی کالا را در قسمت انبار به صورت کامل چک کرده تا سفارش مشتری بدون هیچ ایراد و مشکلی به دست مشتری برسد و پس از تایید شدن سلامت کالا به قسمت بسته بندی ربفته و سپس ارسال خواهد شد.

ارسال رایگان، گارانتی و ضمانت سلامت کالا

یکی از ویژگی‌های خوب فروشگاه لوازم خانگی ارسال رایگان به سراسر تهران است و در قبال شهرستان‌ها باید بگوییم که تنها با دریافت مبلغ ۸ هزار تومان سفارشات شما را به شهرستان‌ها در سراسر ایران ارسال خواهند کرد.

لوازم خونگی همان طور که اعلام کرده، همچنین تمامی محصولات موجود در صفحه حراج ویژه را همراه با ضمانت سلامت کالا به همراه فاکتور مهر شده ارسال خواهند کرد و تمامی محصولات از پایین ترین قیمت ممکن در سراسر ایران برخوردار می‌باشند.

در آخر باید بدانید که تمامی محصولات خانگی به غیر از محصولات بهداشتی ۷ روز مهلت تست دارند و در صورت مشکل فنی می‌توانید با پشتیبانی تماس گرفته و مشکلتان را اعلام نمایید و در صورتی که دستگاه مشکل فنی داشته باشد کالا بازگردانده خواهد شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر