50 بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند


50 بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: 50 بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی اردبیل تحت درمان هستند.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهرام حبیب زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان در جلسه ستاد مبارزه با کرونا در استان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲5 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند.

وی افزود: طی این مدت 22 بیمار با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و 1 بیمار کرونایی طی این مدت در مراکز درمانی استان اردبیل فوت کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: از ۲5 بیمار جدید، ۱7 بیمار در اردبیل، 2 بیمار در پارس آباد، 3 بیمار در مشگین شهر و 3 بیمار در خلخال بستری شده اند.

حبیب زاده افزود: در حال حاضر ۱۷4 بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۵۰ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان می‌باشند.

وی گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرهای اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر و خلخال در وضعیت زرد و شهرهای بیله سوار، سرعین، نمین، نیر، گرمی، کوثر و اصلاندوز در وضعیت آبی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!