علوم پزشکی کرمانشاه جزء دانشگاه‌های سرآمد کشور از نظر توریسم سلامت است


علوم پزشکی کرمانشاه جزء دانشگاه‌های سرآمد کشور از نظر توریسم سلامت است

کرمانشاه- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این دانشگاه را از نظر توریسم سلامت در سطح کشور جزء دانشگاه‌های سرآمد دانست و گفت: پیش از شیوع بیماری کووید 19 اقدامات خوبی در خصوص بحث گردشگری سلامت در بیمارستان‌های استان انجام شده است.

به گزارش ایرنا؛ دکتر «بهمن روشنی» روز سه‌شنبه در جلسه بررسی مشکلات و شرایط ارایه خدمت در بخش توریسم سلامت با حضور رییس اداره توریسم سلامت وزارت بهداشت در دفتر معاونت درمان افزود: بیمارستان‌های امام رضا (ع)، امام علی (ع) و بیستون اقدامات بسیار خوبی در خصوص جذب بیماران بین‌المللی انجام داده‌اند.

وی گفت: باتوجه به نزدیکی کردستان عراق به استان کرمانشاه و علاقه مردم آن منطقه به حضور در استان برای انجام فرآیندهای درمانی، باید تسهیلات و امتیازات مناسبی برای خدمت دهندگان و خدمت گیرندگان در بخش بین‌الملل فراهم شود.

رییس اداره گردشگری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، پس از پایان کرونا و بازگشایی مجدد مرزها، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به طور قطع موفقیت‌های چشمگیری را در این حوزه بدست خواهد آورد.

دکتر «سعید هاشم‌زاده» افزود: خوشبختانه از نظر پتانسیل، امکانات و متخصصین مجرب، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه جزء دانشگاه‌های سرآمد بوده و این موضوع کمک بسزایی در جذب بیماران بین الملل خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در خصوص نحوه پرداخت پزشکان و متخصصین فعال در حوزه توریسم سلامت اقداماتی انجام شده و در حال پیگیری بوده که با اجرای آن شاهد بهبود شرایط خواهیم بود.

استان کرمانشاه با ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با ۲ بخش کُرد و عرب نشین کشور عراق، ۶ مرز رسمی و بازارچه فعال دارد.

اکنون بیش از سه هزار تخت در ۱۸ بیمارستان دولتی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه فعال است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری