پیش بینی 3512 شعبه اخذ رای انتخابات شوراهای شهر و روستای آذربایجان غربی


پیش بینی 3512 شعبه اخذ رای انتخابات شوراهای شهر و روستای آذربایجان غربی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارآذربایجان غربی، گفت: برای اخذ آرای مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 3512 شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده است.

علی مصطفوی روز سه شنبه پنجم اسفند در نخستین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی، با اشاره به در پیش رو بودن ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، گفت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۴۸ شهر و شوراهای اسلامی روستا در ۲۱۷۲ روستای استان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آمادگی استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات، گفت: برای اخذ آرای مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۳۵۱۲شعبه اخذ رای و برای انتخابات رییاست جمهور ۲۹۶۲ شعبه اخذ رای در استان پیش بینی شده که بعد از تصویب هیات های اجرایی نهایی می شوند.

مصطفوی گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز سه شنبه ٢١ اردیبهشت ١۴٠٠ آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ٢۵ اردیبهشت ١۴٠٠ (به مدت ۵ روز) ادامه می‌یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ٢٠ اسفند ١٣٩٩ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ٢۶ اسفند ١٣٩٩ (به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

وی اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۶ فروردین ١۴٠٠ آغاز و تا پایان وقت اداری روز یکشنبه؛ ۲۲ فروردین ١۴٠٠ (به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

وی گفت: تدابیر لازم ازطرف وزارت کشور جهت ثبت نام الکترونیکی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اندیشیده شده و کاندیداها می توانند با نصب نرم افزار معرفی شده توسط وزارت کشور در گوشی تلفن همراه خود و یا رایانه شخصی در این انتخابات ثبت نام کرده و تنها برای تایید نهایی ثبت نام در فرمانداریها حضور پیدا کنند.

مصطفوی آذربایجان غربی را رنگین کمان ادیان و اقوام در کشور خواند و اظهار کرد: پرهیز از هرگونه توهین به اقوام و قومیتی کردن انتخابات پیش رو لازمه پیشرفت و توسعه استان است و از احزاب و گروه های سیاسی انتظار داریم در وحدت میان پیروان ادیان و اقوام مختلف در استان نقش موثر و فعالی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی از رسانه ها ، تشکل ها و احزاب نیز خواست تا ضمن اطلاع رسانی‌های لازم برای آگاهی مردم از روند ثبت‌نام و حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا ، افراد توانمند و صاحب نظر را برای ثبت نام در انتخابات و همچنین اقشار مختلف مردم را برای حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس