ایجاد بستر مناسب برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در طرح مشاغل خانگی اردبیل


ایجاد بستر مناسب برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در طرح مشاغل خانگی اردبیل

دبیر طرح توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دبیرخانه این طرح، رشته‌های شغلی متعددی برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در نظر گرفته‌ شده است.

میثم ضارب‌نیا در دیدار با پیشران رشته‌ شغلی مترجمی متون، اظهار کرد: با توجه به تخصص علمی و آکادمیک فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، برنامه‌ریزی‌ و بسترسازی مناسبی جهت اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام گرفته است.
وی ویراستاری، مترجمی و انیماتور را از جمله رشته‌های شغلی پیش بینی شده در دبیرخانه طرح توسعه مشاغل عنوان کرد که افراد با تخصص دانشگاهی مرتبط در این حوزه، می‌توانند متقاضیان موفقی در این رشته‌ها باشند.


دبیر دبیرخانه مشاغل خانگی استان اردبیل گفت: اشتغال یکی از دغدغه‌های مهم فارغ التحصیلان دانشگاهی است که امیدواریم این طرح بتواند به جامعه هدف استان کمک کند.
ضارب‌نیا با اظهار امیدواری به اینکه این طرح به چرخه اشتغال استان کمک شایانی خواهد کرد، گفت:تحقق اهداف طرح توسعه مشاغل خانگی به همراهی و همکاری نقش آفرینان حوزه کارآفرینی و مشاغل خانگی نیاز دارد.


وی در ادامه به نقش سازنده پیشران‌ها در موفقیت طرح توسعه مشاغل خانگی اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: بدون همکاری و جذب پیشران‌هایی که سابقه موفقی در رشته‌ی شغلی مورد نظر دارند، نمی‌توانیم طرح موفقی را اجرا نماییم و امیدواریم افراد فعال در رشته‌های شغلی این طرح، همکاری شایسته‌ای با دبیرخانه در طول اجرای طرح داشته باشند.


ضارب‌نیا ادامه داد: از آن جایی که این طرح پیشران‌محور بوده و وابسته به همکاری مناسب پیشران‌ها است، تسهیلات مناسبی نیز در این طرح برای این عزیزان در نظر گرفته شده است که به رونق کسب و کار آنها کمک خواهد کرد.
در این بازدید، دکتر علیزاده، پیشران رشته شغلی مترجمی متون، آمادگی خود را جهت همکاری در اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی اعلام کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس