نهضت سوادآموزی در قالب طرح مدرسه محور در بروجرد حال اجراست


نهضت سوادآموزی در قالب طرح مدرسه محور در بروجرد حال اجراست

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد گفت: نهضت سوادآموزی در قالب طرح مدرسه محور در بروجرد حال اجراست.

محمد مهرافزون در جلسه شورای پشتیبانی نهضت سوادآموزی که امروز پنجم اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: امسال برای اولین بار شش نفر از فرهنگیان در امر تدریس سوادآموزی مشارکت دارند و تعداد هشت نفر مرد و ۶۴ نفر زن امسال در امر تدریس سوادآموزی همکاری دارند.

وی تصریح کرد: برای اولین بار امسال ۴۰ نفر سهمیه کلاس کار با رایانه‌ به شهرستان تعلق گرفته که در مرکز یادگیری این افراد در سایت کامپیوتر مرکز یادگیری محلی مشغول به تحصیل هستند و برای اولین بار سهمیه ریاست جمهوری زنان روستایی و عشایری به تعداد ۲۳ نفر به شهرستان تعلق گرفت و هم‌اکنون آموزش‌دهندگان بروجرد در ۴۶ کلاس فضای مجازی در بستر شاد مشغول به تحصیل هستند.

مدیر آموزش‌وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: جذب معلمان و دبیران به جهت همکاری با نهضت سوادآموزی در قالب طرح مدرسه محور در حال اجراست و با راه‌اندازی مرکز یادگیری محلی هدایت گل‌ها برای گذراندن دوره‌های مهارتی در رشته‌های کامپیوتر، قالیبافی، سفال‌گری، قلم‌زنی، آموزش قرآن و مهارت‌های زندگی پس از دوره و کسب قبولی کارت مهارتی صادر خواهد شد.

مهرافزون پیرامون موفقیت‌های کسب شده، بیان کرد: ۹۵ درصد از موفقیت‌ها و ۸۶ درصد قبولی‌ها به بروجرد اختصاص یافته است و رتبه‌های مسابقات تدریس برتر در فضای مجازی توسط آموزش‌دهندگان و دو رتبه برتر در مسابقه کتاب‌خوانی توسط آموزش‌دهندگان را توانستیم کسب کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا