اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب تبیین شود


اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب تبیین شود

کرمان - ایرنا - رییس شورای اطلاع رسانی استان کرمان گفت: باید با آموزش‌های لازم، اهمیت صرفه‌جویی در مصرف آب برای مردم مطرح و تبیین شود.

به گزارش ایرنا، محمدصادق بصیری روز سه شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمان افزود: باید به این سئوالات که مسئولان چه اقداماتی در رابطه با رفع مشکل کم آبی انجام می دهند و چگونگی محدودیت ها و اصلاح الگوی مصرف پاسخ داده شود.

وی با اشاره به بحران کم آبی در استان کرمان تصریح کرد: ترساندن مردم از بحران لازم نیست لذا باید اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این بخش در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان بیان کرد: طرح خط دوم انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به این استان در آینده به مرحله اجرا در می آید که نیاز آب آشامیدنی این استان را تامین می کند.

وی تاکید کرد: امنیت، سلامت و معیشت در حال حاضر مهمترین اولویت ما در برنامه های پیش روی استان کرمان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بصیری با اشاره به تلاش های مسئولان و کادر پزشکی و درمان کرمان در مقابله با بیماری کرونا افزود: رتبه این استان در رعایت پروتکل های مبارزه با ویروس کرونا بسیار بالا است که جای تقدیر دارد.

وی گفت: موضوع تعطیلی اصناف و محدودیت های جاده ای در حال حاضر مطرح نیست و محدودیت ها طبق طرح هوشمند و رنگ بندی اجرا می شود.

شفاف سازی اعتماد مردم را افزایش می دهد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز گفت: بحث تعامل و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و رسانه های استان کرمان در راستای اهداف و وظایف و شفاف سازی و تبیین نقش دستگاه ها در شورای اطلاع رسانی مطرح است.

محمدرضا علیزاده افزود: هرچه بیشتر و شفاف تر مسائل و نقاط قوت را بیان کنیم، شاهد اعتماد بیشتر مردم در جامعه خواهیم بود.

وی تاکید کرد: با توجه به کمبود بارندگی و خشکسالی بحث بحران آب در دستور کار شورای اطلاع رسانی استان کرمان قرار گرفته که باید رسانه ها به آن بپردازند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل