22 کهگیلویه و بویراحمدی در نمایشگاه صنایع دستی تهران حضور دارند


22 کهگیلویه و بویراحمدی در نمایشگاه صنایع دستی تهران حضور دارند

گچساران - ایرنا - مدیرکل میراث ‌فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت:22 تولید کننده و سرمایه گذار حوزه صنایع دستی در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی و گردشگری تهران حضور دارند.

مجید صفایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هنرمندان صنایع دستی در رشته های جاجیم بافی،گلیم بافی،زیورآلات سنتی و سرمایه گذاران اقامتگاه های بومگردی،دفاتر خدمات مسافرتی و حوزه گردشگری مجازی کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی تهران حضور دارند.

وی بیان کرد: سیاه چادر ویژه کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه برپا شده است.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی،صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت:نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران امروز به مدت چهار روز به صورت مجازی و حضوری گشایش یافته است.

صفایی عنوان کرد:این نمایشگاه که برای نخستین بار به دلیل شرایط ویژه کرونا با شرایط خاص برگزار می شود در چهار سالن آماده اطلاع رسانی درباره موضوعات گردشگری و صنایع دستی است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه شیوه نامه های نوین مقابله با ویروس کرونا در تاسیسات گردشگری آموزش داده می‌شود تا در دوران کرونا و پساکرونا این اصول و ضوابط اجرا و رعایت شود.

در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی گردشگری و صنایع دستی کشور حدود ۱۶۰ شرکت فعال در حوزه گردشگری حضور دارند سه سالن به حوزه گردشگری و یک سالن به صنایع دستی و هنرهای سنتی اختصاص دارد.

مسئولان حوزه گردشگری دلیل برگزاری این نمایشگاه در شرایط شیوع کرونا را کمک به صنعت گردشگری و همچنین معرفی شیوه های سفر در دوره کرونا اعلام کرده اند.

نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی به صورت کاملا تخصصی برگزار می‌شود و بازدید حضوری عمومی و مردمی ندارد.

نمایشگاه (تخصصی) گردشگری و صنایع‌دستی تهران با شعار «سفرهای ایمن و مسئولانه» افتتاح شده و به مدت چهار روز تا هشتم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌ها در تهران ادامه دارد.

در این نمایشگاه شیوه‌های نوین خدمات گردشگری در دوران کرونا به نمایش گذاشته می‌شود همچنین خدمات دهندگان گردشگری تجربیات خود در دوران کرونا را با یکدیگر تبادل می‌کنند.

به دلیل شیوع کرونا این دوره از نمایشگاه بازدیدکننده عمومی و مردمی ندارد و تبلیغات و دعوت عمومی هم انجام نشده است، علاقه‌مندان و مردم و خبرنگاران و گزارشگران هم می‌توانند این نمایشگاه را در سایت به صورت غیرحضوری و برخط بازدید کنند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه