خانواده‌ها از خریدهای غیرضروری پرهیز کنند


خانواده‌ها از خریدهای غیرضروری پرهیز کنند

همدان- ایرنا- مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت: خانواده ها از خریدهای غیرضروری پرهیز کنند و برای یک خرید گرفتار کرونا نشوند.

اسدالله ربانی مهر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مواظب باشیم برای یک خرید غیرضروری گرفتار کرونا نشویم چراکه فرصت خرید همیشه هست اما فرصت زندگی کردن همیشه نیست.

وی با بیان اینکه ویروس انگلیسی در استان همدان تاکنون مشاهده نشده است خاطرنشان کرد: بزرگترین هدیه به کادر بهداشت و درمان برای یکسال سختی و ایثار، رعایت پروتکل ها و پرهیز از دورهمی ها است.

ربانی مهر ادامه داد: برای وقوع پیک چهارم کرونا در اسفند ماه نگرانی زیادی وجود دارد و شرط عبور از این شرایط همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری همدان گفت: بزرگترین هدیه به کادر بهداشت و درمان برای زحمت یکسال اخیر، رعایت پروتکل ها و پرهیز از دورهمی هاست.

ربانی مهر با تاکید بر اینکه شرایط استان همدان بهتر از دیگر استانها است اما شرایط پایداری نیست اظهار داشت: شرایط آینده بستگی به رعایت پروتکل ها دارد.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان در جلسه امروز (شنبه) در ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: هم اینک شهرستان تویسرکان در وضعیت نارنجی سه شهرستان اسدآباد، فامنین و کبودراهنگ در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر استان همدان در وضعیت زرد کرونایی هستند.

«رشید حیدری مقدم» افزود: بررسی وضعیت طغیان های صورت گرفته موید این است که ۶۵.۴ درصد مبتلایان به این ویروس به علت شرکت در اجتماعات، ۳۱ درصد تماس درون خانگی و چهار درصد رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی در محیط کاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج