همراه اول برنده سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی سال 99


همراه اول برنده سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی سال 99

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هجدهمین همایش تعالی سازمانی صبح امروز سه شنبه 5 اسفندماه، با حضور سازمان‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد. همراه اول که برای نخستین بار در این رویداد ملی حضور پیدا کرده است، موفق به کسب امتیازی در بالاترین سطح...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، هجدهمین همایش تعالی سازمانی صبح امروز سه شنبه 5 اسفندماه، با حضور سازمان‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار و از برندهای متعالی تجلیل شد.

همراه اول که برای نخستین بار در این رویداد ملی حضور پیدا کرده است، موفق به کسب امتیازی در بالاترین سطح جایزه و دریافت «تندیس» بلورین شد.

جایزه ملی تعالی سازمانی برگرفته از مدل EFQM اروپا است که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود و سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و مطرح کشور از صنایع مختلف، طی 18 دوره از برگزاری، در آن شرکت نموده‌اند و از معتبرترین و باقدمت‌ترین جوایز در سطح ملی است.

این جایزه مبتنی بر ارزیابی رویکردها و نظام‌های مدیریتی سازمان‌ها و نتایج موفقیت‌های آنها است که توسط گروهی از ارزیابان خبره و براساس «الگوی تعالی سازمانی» سنجیده می‌شود.

همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در ادامه مسیر تعالی خود و با هدف سنجش میزان نقاط قوت و ضعف بر اساس الگوی تعالی سازمانی، وارد ارزیابی این رویداد ملی شده و با تکیه بر نتایج آن، ضمن استفاده از تجارب موفق در جهت بهبود مستمر و نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ تعالی و تفکر سیستمی در شرکت گام برداشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیب غفوریان پربازدید شد!