51 فرد کرونایی در بخش مراقبت‌ بیمارستان های یزد بستری هستند


51 فرد کرونایی در بخش مراقبت‌ بیمارستان های یزد بستری هستند

یزد -ایرنا - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به اینکه هم اکنون 51 فرد مشکوک به ویروس کرونا در بخش مراقبت‌ های ویره بیمارستان های استان بستری هستند، از شهروندان رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بیشتری را خواستار شد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سید ابراهیم سلمانی افزود: این افراد به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و خدمات پزشکی را دریافت می‌کنند.

سلمانی با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۷ تن به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بررسی هستند ، گفت: با توجه به روزهای پایانی سال، عادی انگاری شیوع ویروس کرونا از سوی مردم مشاهده می شود و در صورت ادامه این وضعیت محدودیت‌های بیشتری اعمال می شود.

همچنین محمدعلی طالبی استاندار یزد دوشنبه شب در نشست ستاد مقابله با کرونا با اشاره به لزوم پیشگیری از شیوع موج چهارم کرونا، خصوصا کرونا جهش یافته از نوع انگلیسی گفت: نظارت‌ها برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در استان افزایش می یابد.

به گفته وی مسوولان همه دستگاه‌ها موظف هستند با نظارت دقیق در حوزه‌های مربوط به خود شرایط کنونی استان را مدیریت کنند تا با کمترین مشکل شرایط موجود پشت سر گذاشته شود.

همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز(دوشنبه) با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران گفت: تاکنون یک میلیون و ۵۸۲ هزار نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت ۸۹ نفر از بیماران در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان بیماری کووید ۱۹ در ایران به ۵۹ هزار و ۵۷۲ نفر رسید.

سیما سادات لاری افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر چهارم اسفند ۱۳۹۹ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، هشت هزار و ۲۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند که از این تعداد ۷۴۱ نفر بستری شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل