مسئولان و روحانیت سمنان در انتخابات بی‌طرف باشند


مسئولان و روحانیت سمنان در انتخابات بی‌طرف باشند

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: وظیفه مسئولان و روحانیت استان در انتخابات پیش رو، بیطرفی است تا شبهه ای پیش نیاید.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز شنبه در دیدار علیرضا آشناگر استاندار سمنان با وی در دفتر امام جمعه سمنان ابراز داشت: ستاد مبارزه با کرونا استان سمنان در انجام وظایف خود عاقلانه و جدی عمل کرد و در سال گذشته حتی یک شکایت مردمی از مقامات استان در این زمینه اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو افزود: همانطور که در مقابله با کرونا جدی رفتار شد، در انتخابات سال آینده نیز عاقلانه و جدی عمل شود و از شخص خاصی حمایت نکنید حتی اگر از اهالی استان نامزد ریاست جمهوری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان هدف اصلی را مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دانست و گفت: وظیفه روحانیت استان و ائمه جمعه نیز بیطرفی در انتخابات است که شبهه‌ای پیش نیاید.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود و در این انتخابات، هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آرای مردم انتخاب خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید