زمان بازگشت سرخیو راموس مشخص شد


زمان بازگشت سرخیو راموس مشخص شد

شنیده ها حاکی از این است که سرخیو راموس برای دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا در...

به گزارش طرفداری و به نقل از آس، سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در تاریخ ششم فوریه به خاطر جراحی مینیسک پای چپش زیر تیغ جراحان رفت و بعد از اعلام موفقیت آمیز بودن عمل این بازیکن، تخمین زده می شد کاپیتان رئالی ها چیزی در حدود 6 تا 8 هفته از میادین دور باشد.

حال شنیده ها حاکی از این است که راموس می تواند در دیدار مقابل الچه در 13 مارس و یا دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا در 16 مارس به میدان برود.

گویا وقتی راموس متوجه شده که دیگر راهی به جز عمل ندارد، در تلاش بوده تا برای شهرآورد مادرید مقابل اتلتیکو مادرید که 7 مارس برگزار می شود، به میادین برگردد اما به او توضیح داده شد که اگر در این دیدار به میدان برود ممکن است با تشدید مصدومیت، کل فصل را از دست بدهد.

راموس مصمم است تا قبل از بازی برگشت لیگ قهرمانان مقابل آتالانتا به آمادگی کامل برسد تا بتواند در این دیدار تعیین کننده به میدان برود. این در حالی است که هنوز آینده کاپیتان رئالی ها وضعیتی نامشخص دارد. بازگشت راموس می تواند خبری خوش برای زیدان نیز به حساب بیاید که در حال حاضر از بازگشت هر بازیکن مصدومی استقبال می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است