2 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 11 طرح اقتصادی خراسان رضوی اختصاص یافت


2 هزار میلیارد تومان تسهیلات به 11 طرح اقتصادی خراسان رضوی اختصاص یافت

مشهد-ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 2 هزار و 230 میلیارد تومان و 34 میلیون یورو تسهیلات از محل تفاهمنامه بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با بانک صنعت، معدن و تجارت به 11 طرح اقتصادی اولویت‌دار سرمایه گذاری استان اختصاص یافت.

مرتضی اشرفی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات طی نشستی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل بانک صنعت، معدن و تجارت در تهران که به منظور بررسی موانع و مشکلات و کمک به تامین مالی این طرحها اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: زمینه تولید ۱۱ طرح اقتصادی اولویت‌دار مزبور محصولات ریسندگی، آلیاژ فروسیلیس، تایر و تیوپ، آجرنسوز، فولاد، کاغذ و مقوا، چرم مصنوعی، محلول‌های ضدعفونی کننده، کاشی و سرامیک، چاپ سیلک، موتور درایو کم مصرف کولر آبی است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این نشست ضمن بیان جزئیات طرحها توسط سرمایه گذاران در خصوص رفع مشکلات پیش رو و تسهیلات مورد نیاز طرحها بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش ایرنا، ۲۸۳ طرح بزرگ سرمایه‌گذاری در مجموع با سرمایه ۱۸۸ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۸۰ هزار نفر شناسایی و ثبت شده است.

دلیل بزرگی و اهمیت این طرحها، اشتغالزایی برای بیش از ۱۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰ میلیارد تومان است که مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استانداری موظف به احصا و بررسی آنها بوده است.

طرحهای یاد شده از مجموع هزار و ۲۵۷ پروژه سرمایه‌گذاری با سرمایه گذاری ۲۱۳ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۲۱۷ هزار نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو