برگزاری بیستمین مهرواره هنرهای نمایشی کانون پرورشی در استان تهران


برگزاری بیستمین مهرواره هنرهای نمایشی کانون پرورشی در استان تهران

تهران- ایرنا- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران گفت: مهرواره مجازی هنرهای نمایشی با شعار نمایش را به خانه های خود بیاوریم  ویژه اعضا و مربیان کانون‌های پرورشی استان و مراکز بهزیستی سراسر کشور تا پایان اسفند ماه در تهران برگزار می‌شود.

فاطمه تنهایی روز سه نشبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهرواره هنرهای نمایشی دارای بخش‌های نمایش عروسکی، نمایش صحنه‌ای، نمایشنامه خوانی، رادیو تئاتر، تعزیه، نقالی و تکنیک های تلفیقی است که با مشارکت سازمان بهزیستی کل کشور و با عنوان من، خانه، نمایش برگزار می‌شود.

به گفته وی محورهای منتخب مهرواره مجازی هنرهای نمایشی با عناوین خانه شاد، خانواده ی شاد برای گروه سنی (۷ تا ۹ سال)، به رنگ حماسه برای (۱۲ تا۲۲ سال) و موضوع آزاد برای سنین (۷ تا ۲۲سال و مربیان) در نظر گرفته شده است.

تنهایی ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این مهرواره می‌توانند با ضبط ویدئو یک تا ۱۰ دقیقه‌ای از اثر نمایشی و ارسال به شماره ۰۹۰۲۴۰۰۱۳۹۶ روابط عمومی کانون پرورش فکری استان تهران در این مهرواره شرکت کنند.

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های گروهی لذت بخش و کاربردی در شرایط قرنطینه برای کودکان و نوجوانان در محیط خانه گفت: فعالیت کودکان و نوجوانان در زمینه هنرهای نمایشی به عنوان ابزاری برای افزایش اعتماد به نفس، افزایش مشارکت در کارگروهی و افزایش تسلط بر مهارت‌های کلامی حائز اهمیت است.

تنهایی بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۹۵ با عنوان جشنواره نمایش عروسکی در این زمینه فعالیت داشته و از سال ۱۳۹۵ تاکنون تحت عنوان جشنواره هنرهای نمایشی در این زمینه پیشتاز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر