برای فرار از دست این حیوان، باید زیگ زاگ بدویید !


ممکن است شما هم با حیوانات وحشی رو به رو شده باشید و ندانید چگونه از خود دفاع کنید و یا فرار کنید. اما بهتر است که بدانید حیوانی وجود دارد که از طریق زیگ زاگ دوویدن میتوانید از دست آن فرار کنید.

برای فرار از دست این حیوان، باید زیگ زاگ بدویید !

بسیای از ما ترس این را داریم که اگر با یک حیوان وحشی رو به رو شدیم چگونه از دست آن فرار کنیم. باید گفت نسبت به حیوانات مختلف این مسئله متفاوت است و در برابر هر حیوان وحشی باید روش های متفاوتی را برای مقابله به کار گرفت. برای مثال اگر با یک شیر مواجه شدید باید مستقیما به چشم های آن زل بزنید ، به او پشت نکنید و یا فرار نکنید. چون در این صورت به شیر فرصتی برای حمله داده اید. اگر روش ها و تکنیک های خاص مقابله و فرار از حیوانات وحشی را ندانید ، ممکن است در لحظه تهدید شدن توسط یک حیوان وحشی ترس بر شما غلبه کند و اتفاقات ناگواری برای شما رقم بخورد.

برای فرار از دست این حیوان،  باید زیگ زاگ بدویید !

تمساح نیز یکی از حیوان هایی است که به راحتی میتواند انسان را از پای درآورد.آنها دارای آرواره های قوی هستند که به راحتی هر چیزی را خرد میکنند و میبلعند. هرچند در ایران تمساح از حیواناتی نیست که به وفور در طبیعت وجود داشته باشد. اما دانستن تکنیک هایی برای زمانی که به شما حمله کند بسیار کارآمد میتواند باشد تا بتوانید در زمان حمله آنها با آگاهی بهتری اقداماتی برای فرار و مقابله انجام دهید.

برای فرار از دست این حیوان،  باید زیگ زاگ بدویید !

اگر زمانی یک کروکودیل یا تمساح به شما حمله کرد و شما را دنبال کرد ، در زمان دوییدن باید به صورت زیگ زاگ بدویید ، بر اساس آناتومی بدن تمساح و کروکودیل آنها نمیتوانند سریعا جهت خود را عوض کنند و به صورت زیگ زاگ حرکت کنند.

سایر خبر های مفید در 3 روز گذشته

واریز عیدی نقدی آقای روحانی برای مردم ؟! | 690.2 هزار 7 اشتباه درباره شارژ کردن گوشی که باتری آن را منفجر می کند | 410.9 هزار پیش بینی قاطع کارشناسان از سقوط قیمت طلا در روزهای آینده | 83.3 هزار ۲۸ میلیون بدهید ۲۴۰ میلیون وام مسکن بگیرید! | 60.6 هزار سقوط شدید قیمت دلار و یورو در بازار و صرافی ملی | 145.5 هزار زیبا ترین زنان آفریقایی که از زیباییشان انگشت به دهان خواهید ماند | 587.5 هزار عجیب ترین سرویس های بهداشتی که هیچکس حاضر به استفاده از آنها نیست | 101.2 هزار 3 تیپ شخصیتی که هیچوقت پولدار نمی‌شوند ! | 113.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!