آموزش چوگان از طریق فضای مجازی


آموزش چوگان از طریق فضای مجازی

تهران- ایرنا -رییس فدراسیون چوگان گفت: محدودیت های کرونایی باعث شد علاقه مندان چوگان از طریق آموزش در فضای مجازی از این رشته ورزشی دور نمانند.

ابراهیم نوزایی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا از برگزاری رقابت‌های نیمه نهایی، رده بندی و فینال مسابقات چوگان قهرمانی کشور مردان در روزهای هفتم و هشتم اسفندماه سال جاری خبر داد.

وی اظهار داشت:متاسفانه شیوع ویروس کرونا در کشور موجب شد بسیاری از برنامه‌های پیش بینی شده مطابق تقویم فدارسیون محقق نشود.
رییس فدراسیون چوگان تصریح کرد: چنین مشکلی برای بیشتر رشته‌های ورزشی ایجاد شد اما محدودیت‌های ناشی از تشدید کرونا، گریبان‌گیر ورزش چوگان نیز شد.
رییس فدراسیون چوگان با بیان اینکه محدودیت های کرونایی موجب شد حوزه آموزش با بهره گیری از فضای مجازی مورد توجه بیشتر قرار بگیرد تا علاقه مندان به این رشته ورزشی از چوگان دور نمانند و تهدید ها به فرصت ها تبدیل شود، ادامه داد: این مهم در حالی است که تلاش شد با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و سایر نهادهای مسوول، زمینه برگزاری مسابقات چوگان فراهم شود زیرا این رشته ورزشی با تعداد محدود ورزشکار و همچنین در فضای باز برگزار می شود؛ به عبارتی فاصله اجتماعی که برای رعایت اصول بهداشتی مورد توجه قرار دارد، در این ورزش به خوبی رعایت می شود.
نوزایی گفت: خوشخبتانه با تلاش‌های صورت گرفته مسابقات زنان و مردان در قالب جام های مختلف برگزار شد و اکنون نیز در حال برگزاری مسابقات چوگان قهرمانی کشور مردان هستیم.
رییس فدراسیون چوگان بیان کرد: این دوره از مسابقات با حضور تیم هایی از تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و گیلان برگزار شد.
وی افزود: مرحله نخست مسابقات چوگان قهرمانی کشور مردان برگزار شد از این رو رقابت های نیمه نهایی، رده بندی و فینال نیز در روزهای هفتم و هشتم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
نوزایی تصریح کرد: بر این اساس تیم‌های نیروی زمینی ارتش و دماوند قصر فیروزه و همچنین راد اصفهان و سمند قصرفیروزه در مجموعه چوگان و سوارکاری شهداء (قصر فیروزه) با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا وضعیت تیم قهرمان مشخص شود. البته باید یادآور شد این رقابت‌ها پیش از این به دلیل محدودیت‌های کرونایی به تعویق افتاده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا