اعمال تدابیر کرونایی شدیدتر در شمال فرانسه


اعمال تدابیر کرونایی شدیدتر در شمال فرانسه

نهاد‌های وابسته به نخست وزیری فرانسه اعلام کردند: تدابیر بیشتری برای جلوگیری از شیوع کووید-19 در شمال فرانسه اعمال خواهد شد.


نهاد‌های وابسته به نخست وزیری فرانسه اعلام کردند: تدابیر بیشتری برای جلوگیری از شیوع کووید-۱۹ در شمال فرانسه اعمال خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، نهاد‌های وابسته به نخست وزیری فرانسه سه شنبه اعلام کردند: «تدابیر بیشتری برای جلوگیری از شیوع کووید-۱۹ در منطقه دونکِرک در شمال فرانسه اعمال خواهد شد».

شیوع کرونا و افزایش موارد ابتلا به کرونای انگلیسی در دونکرک افزایش یافته است و روز دوشنبه از هر ۱۰۰ هزار ساکن این منطقه، ۹۰۱ نفر مبتلا به کرونا بودند.

نهاد‌های مرتبط با نخست وزیری اعلام کردند نخست وزیر شاهد کاهش شدید شاخص‌های بهداشتی در ساعات گذشته بوده و خواهان آن است تا توافق نظر میان نمایندگان و مقامات امکان بهترین پاسخ متناسب با اوضاع را فراهم سازد.

این منابع اعلام کردند الیویه وِران قرار است چهارشنبه به محل اعزام شود.

ژان کستکس، نخست وزیر فرانسه بامداد سه شنبه با شهردار دونکرک گفت‌وگو کرد. ۱۰ روز گذشته، مقامات محلی درباره اعمال برخی تدابیر تصمیم گرفتند، اما به رغم افزایش میزان ابتلا نمایندگان محلی دونکرک با بستن دبیرستان‌ها موافقت نکردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قابل توجه خانم ها / ظلم به رحم چیست؟