فرماندار همدان: شرایط برای سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است


فرماندار همدان: شرایط برای سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است

همدان-ایرنا- ‍فرماندار همدان بر حمایت کامل از سرمایه گذاران در این شهرستان تاکید کرد و گفت: با تسهیل و تسریع شرایط چندین پروژه مولد و اشتغالزا با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، "محمد علی محمدی" روز سه شنبه در بازدید از پروژه «کشت و صنعت یاس» اظهار داشت: برخی از مراحل اداری مرتبط با تغییر کاربری و مجوزهای این مجموعه در جهاد کشاورزی و امور اراضی در حال انجام است که باید روند کار تسریع شود.

وی با بیان اینکه مشکل تامین آب و راه دسترسی این مجتمع نیز حل شده است خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق برای تامین انرژی مورد نیاز این مجتمع اقدام کند.

فرماندار همدان با تاکید بر لزوم تسهیل و تسریع در امر سرمایه گذاری بخش خصوصی، افزود: مجتمع کشت و صنعت یاس قهاوند یک طرح کشاورزی مدرن شامل زیر بخشهای تولیدی بخش کشاورزی است که می تواند باعث رونق تولید و اشتغال قابل توجهی در این منطقه شود.

محمدی تصریح کرد: بخش خصوصی بدون اخذ تسهیلات با پیش بینی اولیه ۶۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال مستقیم برای ۴۰۰ نفر در این مجتمع کار خود را آغاز کرده و نیازمند توجه و حمایت دستگاههای اجرایی ذیربط دارد.

او تصریح کرد : به صورت هفتگی پیشرفت کار احداث مجتمع کشت و صنعت یاس و عملکرد دستگاههای اجرایی مربوطه را پیگیری می‌کنیم.

به گفته فرماندار همدان، این مجتمع تاکنون جواز تاسیس واحدهای پرورش میش داشتی، شتر مرغ، الاغ، سگ زنده یاب و دو واحد گلخانه را دریافت کرده و موافقت اصولی پرورش ماهیان خاویاری و قورباغه را اخذ کرده است.

مجتمع کشت و صنعت یاس در روستای دولت آباد از توابع بخش شراء شهرستان همدان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی