استاندار همدان: تامین فضاهای آموزشی بدون کمک خیران امکان پذیر نبود


استاندار همدان: تامین فضاهای آموزشی بدون کمک خیران امکان پذیر نبود

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: امکان تامین فضاهای آموزشی در حوزه‌ها و زمینه‌های مختلف، بدون کمک خیران مدرسه‌ساز میسر و امکان پذیر نبود.

به گزارش ایرنا "سید سعید شاهرخی" عصر سه شنبه در آیین تجلیل از خیران مدرسه ساز که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد افزود: برگزاری جشنواره خیران مدرسه ساز به نوعی تجلیل از مقام والای ایثار، سخاوت و مهربانی خیّران و باب جدیدی برای مدرسه سازی است.

وی با بیان اینکه با توجه به سرانه کشور، خیّران مدرسه‌ساز بخش قابل توجهی از ساخت مدارس را انجام دادند که قابل تحسین است ادامه داد: اقدامات و فعالیت‌های خیران مدرسه‌ساز به‌عنوان یک ارزش در سطح استان و در بین مردم نهادینه شده‌ است.

استاندار همدان با اشاره به طرح "آجر به آجر" که با مشارکت جامعه خیران مدرسه ساز و با هماهنگی سازمان نوسازی کشور به منظور ساخت یا تجهیز مدارس تشکیل شده است گفت: این طرح کشوری فرصتی فراهم کرد تا هرکس بتواند در حد توانش در این امر خیر مشارکت کند.

استاندار همدان: تامین فضاهای آموزشی بدون کمک خیران امکان پذیر نبود

شاهرخی با گرامیداشت یاد و خاطره کسانی که نماد امر خیر در جامعه شده‌اند، یادآور شد: خیّران مدرسه‌ساز کارهای بزرگ و چشمگیری در استان انجام داده و یا در دست اجرا دارند.

وی با قدردانی از همه دست‌اندرکارانی که در امر آموزش و پرورش تلاش و یا در ساخت مدرسه فعالیت دارند، اضافه کرد: خیّران درس ایثار، سخاوت و از خودگذشتگی را به جامعه می‌دهند و تجربه نشان داده هر جا آموزش و پرورش دچار مشکل شده خیران به کمک این نهاد آمده و در رفع مشکلات و موانع مختلف نقش تاثیرگذاری داشته اند.

۹ خیر مدرسه‌ساز همدان همزمان با سراسر کشور عصر سه‌شنبه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهوری، تجلیل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی